..pOleti ćim Osjetiš mOj dah, ja sam princeza ispOd neOna...

ponedjeljak, 09.04.2007.

best I can...

jOOOOj šta san malOprije pOpizdila...
reka mi prijatelj da je ćuO da san bila s Ovim jednim likOm...
i da mu je tO On legenda reka... ma zamisli face... nebi da san umrla pa da neću reć da tO nije istina...
ajme sta san pOpizdila... uglavnOm, da sad neidem u detalje...
a krgljhhhh.... Onda mi kažu ma šta se nerviraš zbog glupOsti.. ignOriraj tO...
ma kakO ću ignorirat kad znam da tO nije istina...
kOji su tO seljaćine...

većeras bila neka slušaOna, ženski bandOvi samO... nera puštala muziku... a stvarnO mi se nije dalO ić...
lipO sad dOma, papam štapiće s nutellOm... i slušam muziku i takOOO

nema mi nikOg dOma... a u mene ni tuluma ni ništa... katastrOfa:)))
evO malOprije mi tea svratila, i već Otišla ća.... a jadan ja...

evo jedna slićica s jućernjašnjeg piknika:))
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ostale ću stavit kad mi ih pOšalju... :)))

dO ćitanja...

- 00:17 - Komentari (13) - Isprintaj - #