< kolovoz, 2010 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Listopad 2023 (1)
Rujan 2023 (2)
Svibanj 2022 (1)
Ožujak 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Kolovoz 2021 (1)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (3)
Travanj 2021 (2)
Ožujak 2021 (4)
Veljača 2021 (13)
Siječanj 2021 (16)
Prosinac 2020 (1)
Studeni 2020 (1)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Kolovoz 2020 (1)
Srpanj 2020 (8)
Lipanj 2020 (4)
Travanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (3)
Lipanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (1)
Siječanj 2019 (1)
Listopad 2018 (1)
Ožujak 2018 (1)
Travanj 2017 (1)
Veljača 2017 (1)
Siječanj 2017 (2)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2016 (1)
Srpanj 2015 (2)
Veljača 2015 (1)
Siječanj 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Srpanj 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Travanj 2014 (2)
Ožujak 2014 (1)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (1)
Rujan 2013 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
O autoru bloga:
Mladen Smud

Mjesto stanovanja Velika Gorica
Starost 70 godina
Otac četvero djece i djed pet unučica i dva unučića
Hobby - Go, drevna kineska igra
Duhom mlad, kao da se još ni rodio nije i često se pita: 'Jesam li uopće?'
Životna filozofija - jedinstvo svijeta po Gospodu
Životna snaga - ljubav (tako on to misli)
Godine su da se broje, a život nama je darovan
Ovaj blog otvorio je za dušu. Život mu je darovan i on ga s ljubavlju daruje djelima Gospodnjima po Gospodu.
Religiozan nije, ali vjeruje iskreno do viđenja uz hvalu za postojanje
U životu on ništa ne posjeduje, mada se ponešto i piše svijetom na njega
Zahvalan za život i darove po Njemu.
Na putu iz vječnosti u vječnost
Sve vas voli i one koji razumijete, a i one koji ne.
e-mail: mladen.smud@gmail.com

Čuka

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
“Xportal.hr“/


javascript:%20void(0);

annaboni
Auroraisa
Bugenvilija-foto
Bugenvilija-text
danila1
deni(daniel
Dordora2
duliba
EuM
fra_gavun
Go-misaona igra
gogoo u prirodi
gustirna
hajjnezir
ima jedan svijet
kapi sreće
maslačkove zbirke
(Norra
OTISAK srca
preživjeti
promatram, razmišljam
rijeke žive vode, potecite, neka Duh se razlije...
sewen
Smotani
sven adam ewin - superfaca
... šok ...
Trill
Vatrene vijesti
Voljela sam umjetnika
Zagora

alba-istriana
anaris
kicker
mamablogerica
modrinaneba
novipocetak50
nutrina
proziran svijet
soba za utjehu
sv
tayana
tvrtkodolić
zlatnazitnapolja


Zanimljivo

Na rubu znanosti



Posjetili ovaj blog od 06. 01. 2020.

Flag Counter

pri_Mladenu
23.08.2010., ponedjeljak
Jedan životni put

Tražeći sebe Što ja to nastojim? Gledam, osjećam, mislim … No, nekako sam uvijek tražio razloge i veze između događaja. Sve je bilo podložno iznalaženju razloga postojanja.
U školi me učili kako što treba biti i što je što. Sva znanja bila su određena. Ipak, u prirodnim znanostima se tražilo razumijevanje i zato sam ih više volio. Bio sam naprosto zaljubljen u atomsku fiziku tj. bolje rečeno u teoriju postojanja materije.
Bilo je čestih slučajeva u kojima se i u prirodnim znanostima zatvaralo oči. Profa bi kazao kako je nešto aksiom. To nikako nisam mogao prihvatiti. Nešto što je tako i gotovo. Ostadoh nepomiren sa time i do dana današnjega. Uvijek nastojim gledati dalje, pa i suočavati se sa svojim pogreškama i na njima učiti.
Radovalo me uvijek kada bi se nalazili novi putevi, a prethodna znanja proglašavana krivima ili ograničenima. Nije to bila moja pobuna protiv onih koji su živote posvetili tim znanjima, već cjelom sustavu prihvaćamja autoriteta i pri tome nastojanju odvraćanja mladih da traže svoje puteve. Te pobune u meni znale su rezultirati i mojim neuspjesima kod profesora.
Uglavnom se nisam borio za ocjene, nego za spoznaje i viđenja.
U periodu puberteta sam osjetio jak otpor ispitivanju. Dolaziš na ispit i profa te pita, da te ocjeni. Razumio bi da sjednemo i razgovaramo o zanimljivim stvarima i da kritički krenemo put viđenja istine, ali sve da bude podređeno mom dokazivanju da znam, ne. Čemu?
Kasnije sam shvatio da to sustav traži. Sustav, međutim, je pun prosječnosti, a ona uobičajeno nije na putu traženja istine.
Odustao sam od sustava na studijima i krenuo svojim putem. To mi je priskrbjelo materijalne probleme. Zaposlio sam se nekako i radio da mi obitelj opstane. Cijelo vrijeme sam nosio u sebi onu iskru što put je tražila, da se skrasi u Istini.
Često su mi se kolege i pretpostavljeni čudili kako mogu tako mirno raditi dosadne poslove. Da mi pretpostavljeni kaže da premećem cugle sa jedne na drugu hrpu i nazad, ja bi to mirno, i naizgled sa voljom, radio. Znao sam daleko hodati, tek da budem sam sa tijelom što traži sebe. Nisu začiđeni vidjeli što je to što me čini takovim. Nisam nikada to niti objašnjavao. Znao sam da me ne bi razumijeli. Prijatelji su mi znali reči da nisam normalan. Pa i nisam. To je istina. Nisam normalan; to sam ja.
Takav pristup mi je ostavio otvorene 'oči'.
Nisam volio uobičajenosti bez razumijevanja. Kao mladić nisam imao djevojke nikada. Nije da mi nisu bile lijepe ili drage. Nisam mogao prihvatiti 'imati' djevojku. Kako mogu išta imati. I to posjedovanje je još jedan od ljudskih aksioma.
Roditelji su mi se čudili i bili nezadovoljni. Nije lako gledati kako ti dijete propušta siguran i 'dobar' put. Kada sam počeo brijati glavu ostavivši fakultet i pručavati istočne 'mudrosti', njima je to bio kraj svijeta. Nisam ih razumio i išao svojim putem. U to doba sam nekako upoznao i drevnu igru go. Posvetio sam se toj igri i razmišljanjima o osnovama postojanja. Bilo je i tu, u mislima što ih nađoh od nekih ranijih, i aksiona, ali je ostavljena sloboda, da ih ne prihvatim. Nitko me nije ocjenjivao. Nisam to formalno studirao, nego zajedno sa prijateljem tražio put. Prijatelj, danas smiren u Istini, još je više uronio. Mislio sam kako je pretjerao, ali to je njegov pristup bio; njegov put. Mnoge stvari sam, promatrajući ga u mislima njegovim, od njega prihvatio i usmjeravao svoj put. Ne zato što je tako priznato kao ispravno, nego vidjeh polje svoga djelovanja.
Nakon 30-tih me život povezao sa ženom kojoj je netko trebao, a i moja priroda je tražila svoj put. Nije to bila romantika, već krenusmo zajedno. U toj vezi svijet je ugledalo četvero novih duša, Bogu hvala.
Morao sam raditi i zarađivati da se prehranimo. Dobio sam stan od firme (stanarsko pravo) na ime mnogobrojne obitelji. Danas se za takve kaže, da su to dobili zato što su bili komunjare, a ja sam ušao u SK. Ne radi karijere, ne radi svoje sigurnosti, ne radi stana ili novca. Vidio sam kako je to dobro, jer tako mogu pridonijeti boljitku sviju. Nisu svi u SK tako mislili, nažalost.
Cijelo vrijeme sam čuvao iskru u sebi što put Istini je stvarala.
O nekoj karijeri ne mogu govoriti. Djeca su odrasla. Žena me napustila i ja neko vrijeme ostadoh sam sa Istinom i najmlađim sinom.
Bilo je to razdoblje mog komuniciranja u dubinama.
Život je nosio svoje. Dolazili unučići, a i žena se vratila nakon šest godina. Nažalost, preminuo joj čovjek.
Reklo bi se 'bure i oluje', a ustvari mir koji živim sa svojom iskrom Istine.
Promatram svijet aksioma, pravila, zakona, vlasti …
I sada u trećoj dobi ne mogu govoriti o nekim formalnim znanjima, o titulama, i to mi je drago. Nije me prekrilo sivilo autoriteta društva. Slobodno govorim o svojim viđenjima i blog mi je u tome mjesto prepuštanja. Nemam nikakve sustave rada. Jedostavno sjednem uz komp i nižem riječi. Znam da je sve to Istina i to mi često snagu daje. Posvećen Njoj čest napišem i ono čemu se sam divim. Znam da to nije moje, te misli. Znam i hvala Istini za to.
Kao mladić sam jednom, dobro se sjećam, idući iz šah-kluba nakon izgubljene meni važne partije, onako sam, kada mi vršnjaci bijahu po plesnjacima, rekao uz bridenje i drhtanje kože lica: 'Bože neka budem Tvoj sluga. Neka život moj ipak nešto vrijedi.' Osjećajem velike iskrenosti izgovorio sam to po tiho kasno u noći sam na cesti. Sjetim se toga često. I danas često predajem sve Tebi kojem i po kojem jesam.
Kažu mi mnogi da sam smiren i da nekako ne reagiram nikada burno. Ma, zna se desiti pokoja sekunda, ali rijetko. Sretan sam, Bože dragi, što me nisi odbacio. Razumio si me i znam da si potpora ovom malom životu. Molim za sve kojima ljubav treba. U Tebe je ima. Podari im radost i spoznaju… Hvala … :)
- 22:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>