đungla na asfaltu

ponedjeljak, 20.11.2006.

LJUTA...

Ljuta sam, jednostavno sam ljuta
sad prvenstveno na samu sebe što je novo jer sam tokom cijelog ovog relativno kratkog života bila ljuta na cijeli svijet- i svi su mi bili krivi, naravno svi osim mene. Pretpostavljam da je to pubertet koji je kod mene trajao malo duže. Ma di bi ja nešto loše napravila ,to je nemoguce. Danas mi je bio jedan od onih loših dana.
Ima jedna profa na faksu koja je toliko dvolična da se to neda opisat. Kad prica s nekim lice u lice smješka se i sve je super, reka bi čovik to je jedna divna, mila i krasna osoba al za minutu se pretvori u aždaju i tako ti glatko zabije nož u leđa da i ne znaš što te snašlo. E pa to je meni danas napravila.
Što je najgore od svega to je samo jedna u nizu dvoličnih osoba na mom faksu, a kolege moje drage da i ne spominjem.
Nego da se ja vratim na ono zašto sam ljuta na sebe.
Ljuta sam zbog toga što sam ovisna o televiziji koja mi oduzima svo slobodno i neslobodno vrijeme
Ljuta sam jer sam potrošila najbolje godine svog života na ljutnju i besposličarenje umjesto da sam uzela stvar u svoje ruke.
Ljuta sam jer sam dopustila sama sebi da mi prođe ovoliko godina a da nisam ništa napravila od svog života.
Ljuta sam jer nemam dovoljno samopouzdanja i vjere u sebe
Ljuta sam jer sam kukavica
Ljuta sam jer uvijek ispadnem glupa a negdje duboko u sebi znam da to nisam
Ljuta sam jer sam dopustila da na mene utječu iskompleksirani ljudi koji svoje frustracije liječe na drugima i koji nemaju pametnijeg posla nego zabadat nos tamo gdje mu nije mjesto
Ljuta sam jer sam dopustila da mi ti sitničavi ljudi unište samopouzdanje i vjeru u sebe
Ljuta sam jer sam dopustila da ljubomorna rodbina utječe na mene
Ljuta sam jer sam se sramila pokazat svoje znanje i udaljavala se od knjige
Ljuta sam jer sam tek sad shvatila neke stvari koje je nemoguce ispravit i tu se sjetim one "da su mi one godine i ova pamet"

Da ne nabrajam više jer bi sad mogla o djetinstvu i mojim roditeljima a onda ne bi stala -tako da vas sve puno pozdravljam i vatam se knjige jer inace nikad ništa od mene !

PS.nema veze sa ovim postom ali onaj glumac iz serije zakon brace -njam cerek







- 22:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

  • ovo je mali dječak iz Kine koji je rođen sa tri ruke