đungla na asfaltu

četvrtak, 29.06.2006.

Još jedan pakleni dan

Ajme ljudi koja vrucina, pa ovo nije više za živit a ja još klimu neman ,dolazi tek u utorak. Kad stigne necu se micat od nje !
Bila san jutros do bolnice i uzele prija i ja kavu iz automata, sile mi u hladovinu blizu onog glavnog ulaza od firula, tamo di su odjeli. Nešto se mi zapricali kad odjednom neka strka i vika, odjednom nahrupila gomila ljudi a neko je viknuo :pada, pada ! Kad sam okrenula glavu imala san šta i vidit -postariji čovik visi ispod provalije a žene ga drže za ruke i pokušavaju dignut. Naišli su i neki muškarci pa su ga hajde uspjeli maknut od provalije ali je valjda u padu lupio glavom pa je bilo i malo krvi. Neko je u međuvremenu otišao po doktora kojeg još nije bilo, povirim ja malo unutra da vidim jel stiže više taj doktor a kad ono iz daljine gega se on s noge na nogu. Polegli su ga na nosila i unili u bolnicu. Smiješno je bilo to što je relativno dugo trebalo doktoru da stigne s obzirom da se sve odvijalo ispred bolnice a i ljudi su vec poceli vikat :zovi hitnu, zovi 94 !
Mislim da je na kraju ipak sve prošlo dobro (nisam 100% sigurna al se toplo nadam da je sve u redu), vjerojatno zbog ovih paklenih vrucina čovjeku došlo loše i srušio se al je imao nesrecu što je stajao kraj te provalije pa je moglo bit puno puno gore. Nas dvi smo se pokupile pošto je vec dovoljno promatrača bilo sa strane pa bolje da je manja gužva. To mi nikako nije jasno u tim situacijama, u roku od sekunde se skupi toliko ljudi da je to prosto za nevirovat , em otežavaju posao doktorima i oduzimaju kisik pacijentu.
Al eto što da kažem ,sve je dobro što se dobro svrši !

- 11:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

  • ovo je mali dječak iz Kine koji je rođen sa tri ruke