svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yep/nope

by ~ Corazon De Bombon design ~

Opis bloga


Prijevodi svih pjesama koje želite, samo recite ime izvođača i pjesme i prevesti ću Vam ju. Prevodim ih sa engleskog na hrvatski, a biti će nekih i na španjolski (npr. RBD) ali samo ako ću imati vremena... Na blogu je zabrana desnog klika zbog slika, pa ako želite kopirati tekst označite ga i kliknite ctrl + c.
Btw. ovdje možete naručiti i avatare i bannere (animirane i neanimirane)...

Prijevodi pjesama:
Ashley Tisdale - It's alright, it's OK
Avril Lavigne - I can do better
RBD - Rebelde (Y soy rebelde)
Within Temptation - Memories
Anahi - Mi delirio
Miley Cyrus - Party in the USA





Pretraži net
...ovaj blog





Ulogiraj se u blog! ↓





Korisničko ime:









lozinka:












Cursors



Linkovi
*Jos nema nikoga!
*Ako želite u linkove slobodno pitajte za razmjenu (ali onda i vi mene stavite.)..

petak, 28.05.2010.

Avril Lavigne - I can do better

Prijevod pjesme I can do better od Avril Lavigne na hrvatski. (Ako želiš kopirati, označi tekst i klikni ctrl + c)

Ja mogu bolje

Nije me briga šta mi govoriš
Nije me briga šta misliš o meni
Jer tako i onako ćeš misliti ono šta ti vjeruješ
Ne postoji ništa šta možeš reći da me povrijediš

Bolje sam bez tebe, svakako.
Mislila sam da će biti teško ali u redu sam
Ne trebam te ako ćeš biti takav
Jer samnom je sve ili ništa!

Dosta mi je tog sr*nja, nemoj poreći
Ti si gubitak vremena
Dosta mi je tog sr*nja, ne pitaj zašto

Sad te mrzim pa idi dalje od mene
Nema te, tako dugo, ja mogu bolje, ja mogu bolje
Hej, hej ti, opet sam našla sebe
Zato te nema, ja mogu bolje, ja mogu bolje

Previše izmišljaš, ne mogu podnijeti
Tvoje ponašanje ne mogu shvatiti
Ne mislim da to možeš podnijeti
Ja sam daleko gotova, gotovo je

Popiti ću najviše koliko mogu
I učiniti ću to opet i opet
Nije me briga šta mi imaš za reći
Jer znaš, znaš da si ništa

Refren

- 19:37 - Komentiraj :D imam samo(1) komentara- Printajj - :P

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.