<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Introspekcija
nedjelja, 01.11.2009.

Sinoć sam popila dvije tri i kako to obično biva u takvim trenutcima se malo pojačaju osjećaji i sve postane napetije nego inače.
Ovaj puta nije bilo kao svaki puta prije toga da me nešto nosi, romantika ili lažna romantika ili u što to već pripada, dogodilo se potpuni zaokret.eek
Shvatila sam da to nije to. (Shvatila sam sve to bez njegove prisutnosti.)
Dok sam čekala bus na stanici je bio par na početku 20-tih, on za glavu viši od nje, vidjela se kemija, napetost, zaljubljenost...to je to.rofl
A gdje sam ja?
Mi nismo hot and heavy no, u biti on meni nije, kužim da to ni neće postati.
On nije alfa-mužjak, možda je beta , nisam sigurna, ali ja sam alfa-ženka. Meni treba netko veći, jači, napetiji, kompatibilniji... cerek
Možda za neku drugu, možda za neku drugu je san snova, oličenje sexualne napetosti... vjerojatno je. Ali ja ne zadrhtim od poljupca, ne klecaju mi koljena, ne gubim se u dodiru, nemam kratke spojeve. Bez problema imam svu ubrojivost posloženu.rolleyes
Ne sanjam bajke, potpuno sam prizeman tip, ali stvari koje mlako započinju hladno završavaju, probala sam pa znam. A isto tako sam probala više puta "pravu" stvar i neprocjenjivo je.zujo
I što sada?
Da probam sa sexom? Hmmm, možda me tu iznendi pozitivno pa počnem osjećati požudu. Jer budimo realni ovo bi imalo jako kratak rok trajanja ako se ne uključi barem nekakav osjećaj.
Istina je da žene muškarce procjenjuju prema poljupcu. Pa čak i ako nisu nešto privlačni s tim dooobrim ljubljenjem dospiju puno dalje od onih loših, mlakih, sluzavih ili liceoplahujućih privlačnih tipova.
A opet bilo je situacija gdje se kemija mogla prodavati, iskre frcale da bi se mogla napajati Elektra, poljupci izbijali tlo pod nogama, a sex je bio katastrofa... i sada ti budi pametana. lud
Spoznaja da me on ne privlači prevagnula je nad onom da mi je simpatičan i da mi je ugodno u njegovom društvu.
Trenutno sam prazna ploča, iskreno ne znam što želim i što ću napraviti.
U biti treba čekati sljedeći spoj pa kako ispadne.
Da budem brutalno iskrena ako dođe do sexa i ispadne dobro to bi mogao biti sex umotan u vezu... mislim da se on neće buniti... naravno to mu neću reći jer bi to bilo bezobrazno i ponižavajuće. pjeva
A možda se od svega toga ne dogodi ništa. Kada pogledam i da bude tako ne bih 2 x trepnula...to govori sve. zijev




| 14:38 | Komentari (10) | On/Off | Print | # |