<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Kolateralna žrtva
subota, 16.05.2009.
364

Ja definitivno nisam pobornik zakona o zabrani pušenja na javnim mjestima.
Kada je krenula cijela buka nisam se osjećala prozvano pisati o tome, ali sada me pogodilo osobno.
Mislim da nitko nema prava zabranjivati ljudima da puše u zatvorenom prostoru, naravno ne u svim prostorima, ali u onima čiji vlasnici to žele i gdje se ne poslužuje hrana, da.
Nije me pogodio "zakon" da sam nervozna zbog nepušenja, jer ne pušim već jer sam se zbog istog razboljela. namcor
U srijedu je bilo hladno i loše vrijeme, kiša je padala i temperatura je bila dosta niska. Kiki i ja smo bile u gradu obavljati neke stvari i onda smo odlučile otići na pivo. Kiki je pušač pa smo sjele na terasu, bilo je ohladno, ali prihvatljivo...ipak do kraja sam se počela treskati od hladnoće.
Sutra dan mi je iskočio herpes kojeg sam pokušala sanirati, pa se okrenuo prema unutra i sada imam donju usnu kao crnac i svakako imam krastu. no
A danas sam bila na hitnoj jer imam gnojnu anginu i sada pijem Sumamed. lud
Osjećam se loše, malaksalo, pomalo nemoćno i bolno...ipak sam ja princeza Mimoza i jedno bolje smrzavanje kod mene čini čuda. zijev
Eto ti "zakona" kojeg držim odgovornim zato što sam sada bolesna!

Druga stvar je što je moja omiljena birtija u kojoj smo pile pivo izgledala strašno, otužno. Bilo je par entuzijasta na terasi, a ostalo prazno. Konobar kaže da nitko nije sjeo unutra već tjedan dana. I ako bude tako nakon ljeta da će je zatvoriti.
Zatvoriti će moju omiljenu birtiju! cry
Onu koja ima duh Kafića Uzdravlje, gdje svi znaju svačije ime i gdje konobar s vrata zna što piješ. I gdje se osjećam ugodno i domaće. Ni moja stara ekipa sa šanka više tamo ne sjedi jer u mojoj najdražoj birtiji puši 95% ljudi.
Osjećam se pogođeno i tužno, briga njih za mene i većinu puka.
U ovakvoj državi gdje sve ide naopako ukinuše i onu jednu stvar koja veseli narod.
Napaprili cigarete do neba pa još i zabrane pušenja.
Kada budemo imali europski nivo onda možemo imati i njihove standarde i kodekse ponašanja...ovako je čisto sranje jer kafići zjape prazni, narod nezadovoljan, a ljudi će ostajati bez posla. Mi smo nacija kafića, kome to nije jasno neka prošeće po svakom kutku Lijepe naše pa će možda uočiti.
Da nije "zakona" mene sad ne bi počela hvatati temperatura i bila bi dobro, on je svemu kriv. rolleyes
A ono koji ne puše neka idu u one gdje se ne puši i svi zadovoljni. Kako je ne idem na jako puno mjesta u gradu gdje su narodnjaci već idem u onih par gdje je rock i punk pa se ne bunim što oni puštaju tu "vrstu glazbe" već samo ne idem tamo, ista stvar, molim lijepo. belj



| 17:09 | Komentari (16) | On/Off | Print | # |