<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Sjećanje na Adriu
četvrtak, 19.02.2009.
Adria je moja bivša prijateljica.
Ne sjećam se točno kako smo se upoznale, ali znam da sam bila negdje 7 - 8 razred. Bila je godinu dana starija od mene.
Pošto u to vrijeme nismo smjele van, išle bi do školskog igrališta gledati dečke koji igraju košarku jer joj se sviđao jedan od njih. Uglavnom bi šetale i pričale.
Adria je bila tiha, povučena, nekako sva tanka i krhka i nije bila nešto posebno lijepa, ipak bila je moja draga prijateljica. Kod kuće joj nisu cvjetale ruže, kao ni meni, ali nju je njezina situacija više pogađala. Roditelji nisu smatrali da je ono što ona radi dovoljno dobro i još je morala izigravati mamu svojem malom bratu. A i bili su jako strogi kad je ona bila u pitanju. Veliki teret kad te počinje naveliko hvatati pubertet.
Išla je redovito u crkvu, svaki dan. Mislim da joj je to bio bijeg od kuće jer tko ti može reći da ne možeš ići u crkvu, a onda je uspjela prošvercati pola sata da se druži s ljudima. Ipak roditelji su je spradali da je bogomoljka, a kasnije lažna bogomoljka i to su radili i pred drugima.
Nije bilo posebno omiljena jer ju ljudi nisu razumjeli, ali ja jesam.
Kronično zaljubljena u svog prvog susjeda koji nije ni znao kako se zove, tema dosta naših razgovora. I tako su prolazili naši dani. Uglavnom nisu bili loši.
Ja sam krenula u srednju školu, bile smo u suprotnim smjenama i nekako smo izgubile kontakt. Ponekad sam razmišljala o tome, ali hormoni rade svoje i uglavnom sam bila okupirana sama sobom i stvarima koje mi se događale.
Počeli su i izlasci, onda su svi izlazili u disko i s vremenom je do mene došla priča kako je Adria svaki vikend zadnja i kako odlazi uvijek s drugim tipom. Jedna stvar koja me posebno iznenadila je da je ona sigurna za poševit. Moja, skrušena Adria postala je laka djevojka?
Bila sam tužna jer to nije ona. Situacija je postajala još gora, ona se vješala po tipovima, ali oni nisu htjeli biti s njom, a i oni koji su završili s njom su se crvenili sutra dan. priče su možda bili najgore.
Bilo mi je žao jer ona nije bila laka djevojka ni isprazna glupača ni sponzoruša...jedino što je ona htjela je malo pažnje, da ju neko voli, da ju netko zagrli i izabrala je jedini put koji je znala, za malo dodira i prisnosti prodavala je sebe i bila ponižavana.
Ipak očaj se širio oko nje u velikim krugovima i onih koji su htjeli biti s njom bilo je sve manje, a ona postajala sve agresivnija.
Počela sam izlaziti na neka druga mjesta i nisam više znala šta se događa u njezinom životu. Moja mama bi ju ponekada susretala i popričala malo s njom.
Ja sam se preselila u drugi grad, prolazile su godine i onda jedan dan mama je došla i rekla: Adria je ubijena...Počela se družiti s krivim ljudima i našala se u krivo vrijeme na krivom mjestu...
To je jedno od onih ubojstava koje nikada neće biti rješeno jer za policiji je olakšanje što neki krugovi to rješavaju između sebe...
Njezina obitelj je kao i obično smatrala da ih je osramotila, sahranili su je poskrivećki i bez lijepe riječi.

Moja bivša prijateljica je jednostavno nestala, nikada više neću imati priliku da ju sretenem slučajno i da ju pitam kako je, šta se događa i njezinom životu i da li je napokon sretna.
Adria je bila dobra djevojka, samo tužna i nesretna. Radila je krive stvari... jednu za drugom, ali definitivno nije bila loša osoba.
Ovo je za tebe: Žao mi je što ti se nisu dogodile ljepše stvari, zaslužila si bolje, znam da si samo htjela da te netko voli.

S ljubavlju M.

| 13:25 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |