<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>








"Sumnjati u vlastitu smrtnost, značilo je upoznati početak straha; neupitna spoznaja vlastite smrtnosti značila je upoznati kraj straha"

"Svi dokazi neizbježno vode do tvrdnji za koje ne postoje dokazi! Sve stvari su poznate zato jer želimo vjerovati u njih."

Frank Herbert


"Život nema nikakvu obavezu pružiti nam ono što čekujemo!".
Margaret Mitchell


"Između "jest" i "nije" razlika je u odluci da nešto bude ili ne bude."



"Veliki umovi raspravljaju o idejama.
Srednji umovi raspravljaju o događajima.
Sitni umovi raspravljaju o ljudima."

Eleanor Rooselvett

credits
Design: thousandone
Adjustment: murderscene
Što me čini sretnom?
četvrtak, 12.02.2009.
Male stvari koje čovjeku mogu uljepšati dan, svako ima svoje i vjerojatno se razlikuju kao nebo i zemlja.
Prije par godina sam na svoje vlastito iznenađenje otkrila ljubav prema biljkama iliti cvijeću. Redovito se brinem o njemu, imam ga dosta, pazim da mu je lijepo, da ima vode, brišem mu prašinu s listova, čak sam i jednu vilicu prenamjenila za kopkanje zemlje. Redovito ga počeškam ili pogladim kad prođem pored njega čak i razgovaram s njim. Otkada ga češkam i pričam s njim primjetila sam da bolje raste. Jako lijepo za moje biljčice, ali mene to čini sretnom i opuštenom, dok mu brišem list po list od prašine svi problemi se isključe u mojoj glavi. Neki dan sam bila do lakata u zemlji, presađivala sam sve biljke u stanu i dodavala novu zemlju, nakon toga bilo mi je sve ravno.sretan
Netko ima ljubimce, biljke na mene djeluju slično, opuštaju me.
Druga stvar je glazba, nađe se tu svega i svačega, ovisno o raspoloženju, ali nakon 15 minuta dobre glazbe raspoloženje se nevjerojatno mijenja.
Pa sudoku, vježbanje, čitanje, šetnja, pivo s prijateljicom. Kad sve bolje pogledam, male stvari su te koje su bitne i koje mogu promijeniti kojim smjerom će teći dan. Znam da zvuči kao klišej, ali istina je, svaka od ovih stvari me može vratiti u dobro raspoloženje. Znanstveno je dokazano da ljubimci, tjelesna aktivnost, glazba koju volimo utječe na poboljšanje raspoloženja, ali sve i da oni ne kažu ništa iz iskustva znam od čega se osjećam bolje. A da čekam da se nešto veliko dobro dogodi mislim da bih se načekala i usput pala u duboku depresiju. Od malih stvari ne očekuješ ništa i možda je u tome jedan dio tajne, od velikih stvari imamo velika očekivanja i onda se ispušemo kao baloni.
Kako kaže ona narodna :pomozi si Bog će ti pomoći.
Ne mogu utjecati na svijet, ali mogu utjecati na sebe. Uostalom kažu da pozitivne stvari privlače pozitivne, a negativne negativne, bogatstvo se lijepi na bogatstvo itd. Možda ne mogu privući bogatsvo, ali mogu dobro raspoloženje! yes

| 16:46 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |