SEX, PERVERZIJA, FETIŠ

Ovaj naslov nema baš nikakve veze s postom, al` bar dobro zvuči.


Jeste li primjetili da ono što iskreno zavolite, uvijek dođe nenadano? Na najčudnije načine.
Nedavno me dragi ˝upoznao˝ s likom. O kakva kardinalna pogreška!
Lukavo mi poturio dobru stvar. Nije mi baš bilo do novih spoznaja, ali...
Pojava tog lika u mom životu stvorila je nove ovisnosti. Glas kojeg vidim. Tekst ispisan na koži. Djelo koje stvara vašar preklapanja stilova na rubu fantazije i ekscentričnosti. E baš mi je takav jedan trebao! Kao da nisam dovoljnim ludostima zaluđena. Kao da sam htjela da mi poremeti uhodane navike. Sad mi više i nije do ˝starih˝stvari.
Cccc, tako bezobrazno i lako izgurati moju dugogodišnju ljubav, Waitsa, s trona nedodirljivog.
Još uvijek ne znam puno o njemu, ali svoje besmislene tišine ispunjavam njegovim glasom. Repeat iznova. I iznova.
Jedino me strah da mi dragi ne sazna da sam zaljubljena u drugog. Nemojte mu reći za Captaina Beefhearta.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

15.12.2007. | 18:29 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter