KATEGORIZACIJA DODIRA

Klasa 4.
KURTOAZIJA iliti Rukovanje
Vrijeme: uvijek
Mjesto: svugdje
Likovi: svi

Stojim u jednom od onih beskrajnih redova gdje je čekanje uvijek predugo i zbrajam sricajući: 286 i 132,90 je...
Prilazi mi površni poznanik, jedan od onih... klimača glavom. Ali, danas to očito nije bilo dovoljno.
- Hej!
Ni ime mi ne zna.
- Baš mi je drago da te vidim!
Zbog čega li je tebi drago?!? Pa nismo nikad ni kavu popili, kamoli da sam ti dala raloga za izljeve dragosti.
- Pa, kako si?
A, ustvari, boli tebe dupe kako sam ja. Ti samo čekaš red, jel? E, sad ćeš čut'!
- Joj, pa i nisam baš... Sve me boli, život mi se resetirao na nulu a tekući zagazio u debeli minus, kučka u instituciji upravo mi zalupila šalter pred nosom i otišla na pauzu a, vidiš naprimjer, ja nemam pauzu, nemam kad ni kod pedikera skočit a o rodbini da i ne govorim. Ti me stalno svojataju mada sam najmanje njihova. E, da, i ker mi se jutros ispovraćao po tepihu, u Vanish ne vjerujem i sad ne znam što ću. Ni s ovim računima. Imaš možda 100 kuna da mi posudiš? Fali mi...
- Ajde, neka, fala Bogu. Nego... Inače, što ima?
E, s ovim se nisam mogla boriti! Pobijedio me... Najomraženije pitanje. Al' evo ti odgovor; puno dobrih misli al' tebi, majmune neevoluirani, ne dam nijednu!
Ne znam zašto, no odjednom ugledah taj isprogramirani pokret desnom rukom. On bi se rukovao sa mnom. Sa mnom! Srećom, moje su ruke bile zauzete puno pametnijim stvarima od njega - torbom i računima. Samo sam slegnula ramenima i neiskreno (a kako?) se nasmiješila.
Pa, šta?
Ni njegov pokušaj rukovanja nije bio iskren. Da jeste, valjda bih osjetila poštovanje.

05.11.2007. | 07:49 | 25 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter