KATEGORIZACIJA DODIRA

KALSA 5.

Iritacija iliti Kako Sam Postala Ohlofob

Vrijeme radnje: listopad 1990., vrijeme polaganja zakletve septembaraca
Mjesto radnje: hodnik putničkog vagona. Bez rezervacije! (uvijek je bilo više rezervacija nego mjesta)
Likovi: dvojica brđana, guzata baba, uspaljeni adolescent i moje iziritirano ja.

Scena 1.
Desnim obrazom trljam čađavi prozor vagona dok mi se nokti lome po onom Ne Naginji Se... S moje lijeve strane, nepogrešivom intuicijom, iznenada prepoznah snažan udarac u nogu. Okretno odlijepih obraz od stakla te prodornim, čelično hladnim i prijetećim pogledom uputih znak pitanja dvojici brđa koji su, uzgred budi rečeno, ilegalno i također bez rezervacije ušvercali cijelo prase na ražnju, a oni će meni obzirno:
- Pomakni se malo, gospojice. Da te ne zamastimo.
`Ajd, to već nekako istolerirah. Ako zbog ničeg drugog, a ono zbog proždrljivosti.

Scena 2.
Laka srca ustuknuh udesno te se još malo stisnem uz čađ i Ne Naginji Se... Kadli! Oštrim njuhom opazih snažan miris netom pokošena sijena. Jest da me bilo strah otvorit još i oči, al` zapravo nije bilo ni potrebe još i za dodatnim osjetilima s obzirom kako je dotična svojim guzovima već odavno napravila mjesta. Doduše, ne bi to tako loše ni bilo, da sam muškarac. Ovako - svaka čast babinim guzovima, al` i moji bi malo mjesta. Taman kad pomislih na primirje i počeh kontrolirano i s namjerom slinit po prozoru, trgne me iz te idile pečatiranje babine štikle po mojim već odavno otečenim stopalima.

Scena 3.
Instinktivno i znalački odbacih se pol` koraka unatrag. E tu me dočeka uspaljeni adolescent trljajući se o moje bedro. Nisam se više imala gdje pomaknut, a pravo budi rečeno, bilo mi dečka malo i žao...
Čestitam, majstore! upravo si imao nezaboravan odnos s mojim umjetnim kukom!!!

19.10.2007. | 11:27 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter