TEORETIČARI I PRAKTIKANTI

Garo je običan pas. Mješanac mame ženke i tate mužjaka. Svako jutro se provlači ispod plota. Odlazi na posao. Njuška, kopa, zapišava, žica... Nađe se koji put i bonus na plaći. Kad se popriječi kak`a kuja tjeralica. E to je onda pos`o!
Ima Garo i svoju rutu - stazom kraj pekare preko dvorišta do nečijeg kokošinjca pa kanalom do svog drveta preko ceste.
I tako svako jutro. Ni jedno nije mašio. No... Jutros je bilo drukčije. Taman fino pronjušk`o, ušićario komadić kifle, rastjero kokoši, preskočio kanal i... TUP!!!

- Ajme!!! Udari kera!!!
- Šta koji... E jebemumater, pa šta je ovo?!?!? Vid` mi auta!!!!

Gomila odmah nahrpila. K`o ono kad se otvara neki šoping centar.

- Jao jadni čovječe! Pa branik ti totalno sjeban!
- Ma jebeš branik! Vid` mi fara! Skroz u klincu!
- Da, far! Da, branik! A vidi guma što su oćelavile!
- Pa znate vi ljudi kol`ko će to mene sad koštat?!
- Ma dajte, molim vas! Pa to vam je još namanja stavka u svemu. Ako dopuštate... Ja sam, znate, po zanimanju akademik te bih vam stoga predložio nešto vrlo praktično: sad, kad ste već silom prilika, primorani mijenjati branik, pokazivač smjera te gume, promijenite odmah i filtere. Pobogu, čovječe, učinite nešto za ekologiju! U ovom svijetu nebrige potrebno je ekološki osvijestiti građanstvo ukoliko smatramo da...
- Jest! I ja sam čuo da sad tražidu i eko-test kad teraš kola na tehnički! E`o gospoja recite vi. Jeste i vi to čuli?
- Ah, čujte... Ja vam se baš ne razumijem puno u tehnološke preglede...
- Tehničke, gospođo! Te-hni-čke!
- Svejedno, kakogod. Ali ako ste me već upitali, dopustite da iznesem svoje mišljenje. Jesam ja vas prekidala kad ste govorili?
- Replika! Gospođo, samo pokušavam...
- Molim vas! Ne prekidajte me više! Ovako- moje mišljene je da pod hitno morate ovu divnu nijansu metalik zlatne, koja je sad oštećena, popraviti. Inače, sumnjam da ćete proći na tom te-hni-čkom. O estetskom da i ne govorim!
- Jao gospođo! K`o da je meni sad do boje! Meni je branik sjeban. Jel` razumijete vi to? Jel` znate vi šta znači to? To... Sje-ban.
- Gospodine, danas je vaš sretan dan! Dopustite da se predstavim: ja sam Zdenko Utrparović, generalni zastupnik rabljenih branika te prepakiravač originalnih stranih proizvoda u originalne domaće. Rado ću vam pomoći. Recite... Koje je godište taj vaš... Hm... Auto, rećemo?
- Ma neka, Utrparoviću, ne treba. Imam ja zeta koji...
- Ta haj`te ludi čovječe! Gospodin vam želi pomoći, a vi tako! Recite slobodno. Koje je godište?
- 2003. Al` sam kraj!
- Hm... Čekajte... Samo da okrenem jedan broj.... `Aloooooo, Mataneeeee, jel` imamo mi bran... Matane, jel` me čuješ? Pa siđi s brda da mo`š bolji signal `vatat. `Ajde požuri. Imamo situaciju ovdje...

Gari se više nije dalo umirat. Teatralno je odšepao do svog drveta i... Zapišao ga. Odmah se osjećao bolje!

07.10.2007. | 01:01 | 12 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter