IZVINITE, MOLIM VAS, JA NISAM IZ TOG GRADA...

07:00h Mjesečarim. Nak, nak na vratima. Frontalnim.
- Brojtro! Poštar! (ma nemoj! ja misl`a skretničar!) Potpišite!
Plava kuverta. E te mrzim! Više od žutih papirića u sandučiću. Od njih nikad ništa
dobrog. Opomena od porezne. Ukor pred isključenje. Izgon iz privatničkog miljea. Ajd
neka, fala Bogu!

07:05h Prve vijesti. Niš` dobrog. Vatrogasci kritično, vlak pokupio šleper,pedofila sve više,
utopio se njemački ronilac...

07:12h Prvi gutljaj kave s uskislim mlijekom. Da se progutat. Tek je počelo radit. Listam novine.
Otraga. K`o sav normalan svijet. Niš` dobrog. Nema ni nagradne igre, ni kupona za
pučku kuhinju, ni objašnjenja kvantne fizike... Ne jedem.

08:30h Ubacujem film. Bad disc. Drugi player- bad disc. Treći player- no disc. A ustvari, kad
malo bolje promislim, baš mi se i ne gleda film. Ne jedem.

08:46h Prebirem po pločama. Phil Collins- solidno bubnja, al` puno zavija. MC5- žestoko za
ovaj "nije mi ništa, samo mala letargija" moment. Ramones- ne da mi se skakati.
Buldožer- Pljuni Istini U Oči. E to je taj! Ne jedem.

09:01h B strana. Ne jedem.

09:16h Naredno vrijeme bauljam. Zapinjem malim prstom za nogu od stola. Jebem majku i
sebi i stolu. Brojim zvijezde. Razmišljam o danu prije. Razmišljam. O piercingu. O
" Mogućnosti Otoka". O tome da još nisam na`ranila kerove i mačka. Ne jedem.

11:30h Idem na kinesko mučenje na 100 načina. Inkviziciju. Giljotinu. Posao. Ne jedem.

11:48h Ulazim u kafić. Naručujem kavu. Bezlična je. Kupujem cigarete. Škripe. Suhe su.
Razmišljam o državnom ustrojstvu. Jebem majku. U sebi. Ne jedem.

12:00h Zvoni na crkvi. Uljećem u firmu. `Iskrcavam se na Normandiju`. Ne jedem.

12:04h Šaljem stupidne SMS-ove. Ne očekujem odgovor. Samo trošim kune s računa. Ne
jedem.

13:42h Ulazi spodoba: Š`aaaaaaaa jeee mala? Jes` se umorila? Pa sad, kad već
pitate, malo me noge izdaju, a ni kičma nije više "izdržljiva". Š`a?!? Ma poslo bi ja
tebe da kopaš kanale pa da viš šta je umorit se!
(Ma poslala bih i ja tebe, samo
mi neugodno birat riječi pred šefom, mamu ti jebem
metroseksualnoprimitivnoimbecilnu!) Ne jedem.

14:31h Radim najbezumniji posao na svijetu. Kofotopiram nalaze, pisma Majci
Božjoj, Šeme za hekleraj, fotografije dragih pokojnika... Ne jedem.

15:54h Zovu prijatelji. Kerovi mi šetaju gradom i žicaju klopu od prolaznika. Sve u svemu, samo
me sramote. A nisam ih tako odgajala, majke mi! `Vatam kerove.
Blatne su i sretne. I ja skupa s njima. Ne jedem.

16:22h Stiže naramak novih filmova. Smeće. Smijem se imbecilnim prijevodima i opisima
radnje. Doručkujem.

18:44h Gledam na mobitel. Nema poruke, nema poziva, nema baterije.

21:00h Šutam u guzicu birače glupavih filmova. Ukucavam šifru. Nije dobra. Zavija alarm. Zovu
iz Codelekta. K`o ljudi se dogovorimo. Zaključam. Odlazim na pelinkovac.

22:58h Spremam se za spavanje.

23:36h Palim TV. Sex i Grad. Višnja na šlag.

23:37h Gasim TV. Zatvaram oči. Ne spava mi se. Al` bar prolazi utorak. Razmišljam. Taj dan
treba etičkim zakonom zabraniti. Čvrsto si obećavam - sljedeći ću prespavati.

12.09.2007. | 09:16 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter