ČEK-POLOG

I tako je sav pošten svijet nekad kupovao cipele samo zato što su zapinjale za oči.
-Bardan! Molim Vas broj 38 od ovog modela u svim bojama. Kolko? Na. Fala. Đenja.
Danas kupujemo cipele tek kad zaradimo poštenu upalu mjehura od one `ladne kiše koja tako bezobrazno i bez pitanja ušiba kroz rupe na ovim jednim jedinima koje imamo. Kupujemo! Možda.
Al` eto došlo i to 21 stoljeće i u nas Rvata. Regionalni razvoj svijeta kao i bijela ekonomija, zaobiđoše nas u velikom luku i taman kad pomislismo da više nema načina za magiju, mi izmislimo nov način plačanja: ček-polog. Naš svakidašnji Hiling Poušn. Osobno, ne volem ništa papirnato. Pa tako ni čekove. Al` zato ih moja drugarica naprosto obožaje. I tako...
- Oš samnom sutra da kupim patike?
- Jebote, bila plaća?!?!? Pa šta mi nije niko reko? Imam plin, struju, vodu, telefon... (zapravo- više nemam. dok ne platim.)
- Ma baš! Reko šef: jednoj po jednoj. Nema svima odjednom. Biće za par dana.
- Pa kakoš onda kupit patike?
- Pa ček-polog!
A jesmo dosjetljivi! Volim što imam snalažljive drugare. Više od svega! Šta naprimjer, jednom ja tako upadnem u nemilost ralja kak`e Godzile, `ko bi me izvu`ko? Dosjetljivi drugovi, dakako. (sjedi. 5.)
I tako...
-Bardan! Kaki patika imate? Imate nekih sportskih?
-Ej, vid, ove su dobre! (960,00kn!)
-Fuj! Niš ne valjaju.
-A ove? (680,00kn)
-Jes ti normalna?! Vid pertli! ko špaga za kulenje!
-E ove su super! (548,00kn)
-Pa da, super su! Za razbacat po njivi ko đubar. ostav to, uodma!
-E jebogati, ako ove ne valjaju! (479,00kn)
-Ajd te još liče na nešto. (doduše više na Startasice, al nisam imala srca, a ni sage dalje razgledavati) A kakoš platit to? Znaš da onaj prijedlog Zakona o minimalcu još nije usvojen?
- PA ČEK- POLOG!!! Jes ti gluva?!?
- A jebiga, sorry. Zaboravljam ja te nove valute.
I tako...
Kasa. Blagajna. Pult. Curica što radi tamo. Moja drugarica i ja kao pratnja.
-Gotovinom?
-Čekom.
-Kad da ide na naplatu?
-Pologom.
-A, tako... Eo saću ja, samo da...
I, bokte!!!!! Izvadi ženska 3826 papira A4 formata! Sve za potpisivanje! Momentalno sam zatražila čašu šećera i samo žlicu vode!
I tako...
-Molim vas osobnu.
-Na.
-Bjanko ček.
-Drž.
-Bankovnu karticu.
-Keč.
-Ime, prezime, matični, potvrdu o nekažnjavanju, poštanski broj, uzorak krvi, otisak prsta i pola kile švargla. Dijetnog.
-Imam. Sve imam!
-Nnnndobro... Eo, potpišite mi tu. I tu. I ovdje. I... Samo da stavim indigo. Eo... I tu. I tu. Može i ovdje, al paz`te! Onako kako se potpisujete na čeku!
I tako...
U međuvremenu sam malo nadošla. Od onog šećera i vode. Te sam zamolila da mi daju džoger i krpu za prašinu da im malo uredim prodajni prostor dok čekam. Obavila.
I tako...
-Etogaaaaaaac. To je to. Još samo morate dat prvu ratu odma.
-Kolko?
-400kn.
-Evo izvolte. Spasili ste me! Fala vam puno! Ja stvarno ne znam šta bi da nema tog ček-pologa.
-Nema problema. Samo nemojte zaboravit da svaki mjesec morate donjet ratu. Unaprijed. Za iduća 3 mjeseca.
-Ma bez brige! Đenja.
A sad ja:
- Jebote, a patike???? P ašto ne uze patike????
- A jes ti stvarno maloumna il je danas utorak? E budale! Pa po njih ću doć tek kad oni dobiju moj dosje iz policije. Ja tebe stvarno nekad ne kužim. Pa di ti živiš?
-( u Legolandu, izgleda! Stvarno sam tuketina ka`ke nema!)
I tako...
Ne znam jesam li već spominjala koliko obožavam papirologiju?
Ne znam, stvarno...

06.09.2007. | 22:54 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter