NAGRADNA IGRA - UBACI PSOVKU

Istekla mi osobna. Danas.
Uhvatila me panika. Danas.
Ja sam inače vrlo tolerantna osoba, podnosim sve: od bičevanja i šurenja solnom kiselinom do verbalnih i intelektualnih vrijeđanja moje osobnosti i sivih stanica, al ako išta ne podnosim onda je to _________ (psovka s pridjevom) birokracija.
Posljednja iskustva pravljenja osobne iskaznice pokazala su se vrlo traumatičnima s primjesom sado-mazohističkih sklonosti na moju psihu (sado za izdavače iste, mazo za mene). No to nije sve - najveća smišljena idiotarija našeg državnog uređenja začkoljila se u Rodnom Listu. E _______________ (psovka sa spominjanjem užih rodbinski veza) i Zakonu! Kod nas nije dovoljno da se jednom rodiš. A ne! To moraš svakih 6 mjeseci dokazivati komadom papira i taksenom markom. Pa normalno! Šta misliš da nam zombiji počnu šetat gradom kako se kome smisli?! __________________ (animalna psovka s epitetom) ako uskoro ne uvedu zakon da zombiji moraju sa sobom imat Smrtni List! Ne stariji od 6 mjeseci. Nemaš Smrtni List?!?!? Aaaaa imaš. Dobro je. Vidi, vidi, stariji od 6 mjeseci. Mrš po novi! Ne`š ti meni umirat kad se tebi prdne, __________________ (psovka s daljim rodbinskim vezama koje nisu u direktnom krvnom srodstvu)! Ajde, ajde, da i država zaradi neku crkavicu.
Pa ____________________ (meteorološka psovka) i Zakonu!


a) JEBO ME CRNI KONJ
b) JEBEMU MATER
c) JEBEMU SUNCE
d) JEBENA
e) PIČKA TI STRININA

Nagrade za najsretnije:
1. Bure za kiseljenje kupusa u kasnu jesen koje ujedno može poslužiti i kao praktično
skrovište za ljubavnicu/ka u alarmantnim slučajevima
2. Profinjeno dizajnirani alat za lobotomiju
3. Dekorativna gipsana figurica Nadje Komaneči u njenim najsvjetlijim trenucima

Ajmo ljudi, ko nabije - taj dobije! Miš beli, sreću deli!

27.08.2007. | 09:22 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter