SAMOPROPAGANDA

Sinoć sam dugo bila budna. Gospođa Inspiracija ponovno stanuje ovdje. Kako vidim, tu se svi nešto „samohvale“ svojim poslovima (pajo fanglom, mikke kistovima, republika poljoprivrednim strojevima I agrarnom kulturom…) pa da ne ispadne moj blog samo pizdarija, eto malo i mog posla. Ovo je sinoćnji uradak. U mojoj kući to se popularno zove ŽICANJE. Obzirom kako sam ostala bez sredstava potrebnih za odlazak na Stooges, možda mi se ukaže prilika bar za Severinu za Vinkovačke. Dakako, ukoliko nešto od ovoga i prodam.
No dosta o meni, pričajmo malo o mom poslu:
Konkretno ovaj nakit, radi se od kositrene žice koja je prevučena srebrom.
Alat potreban za rad vrlo je jednostavan: kliješta za rezanje te okrugla i ravna kliješta.
Materijal: žica srebrna promjera 0,8 mm, 1 mm, 1,2 mm, srebrna žica – konac promjera 0,03 mm te bakrena lakirana žica od 0,06 mm.

Inače, ove kao i ine rukotvorine, možete vidjeti u maloj trgovinici s nakitom preko puta gradske knjižnice (za okorjele: pokraj Trojke).


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



24.08.2007. | 09:06 | 18 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (9)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (16)
Rujan 2007 (16)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (7)

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

OPIS BLOGA

KAO DIJETE željela sam biti odrasla.
KAO ODRASLA želim biti dijete.
KAD OSTARIM željet ću biti...
JOŠ MALO JA!

LINKOVI ZA LEKTIRU

Udruga ljubitelja filma RARE





SEPTICA



Barinic strip i ilustracije


The Karambol


PAKŠU BLOG



ck.us/img207/4781/bannerikonafy1.gif" border="0" alt="Ihttp://renki.blog.hr/




Tommy
Negativni
Beastie Boy
Pridaždevnjačicki
Jockey Full of Burbon



AKO BAŠ MORATE

ukoliko znate tajnu dobitne kombinacije lotoa, osjećajte se slobodnim poslati na ovu adresu:
nera0501@net.hr
zauzvrat odgovaram šifrom za Coca-Colu

Free Hit Counter
Free Hit Counter