priče iz davnine

11.04.2006., utorak

JA VOLIM DA TRČIM I BUDEM NA TAVANU

S tavana

Ja kad dođem kuć ja prvo odem na tavan. Tam ond večeram i dok večeram preslagujem staru robu. Dok se poverem gor ja panem osam puta s lojtri. Ond sva iskrvarim a matera sam promatra i smije mi se. Ond se i ja smijem. Ond ona men skloni lojtre pa ja poslije nemog sać dol. Ond ja uvjek skačem odozgo i slomim se. Ond me matera slaže. Nekad me ne složi dobro. Ja volim kad mi ruke stavi u noge. Ja uvjek kad idem gor na tavan nosim gor svoju četkicu za zube(protezu) da štakori pređu po njoj. Mmmm.

Ja volim trčat

ja najrađe istrčim iz kuće. najčešće kad se probudim u pol noći obuzme me želja za trčanjem. trčim od tuzle do zence u kuć se vraćem helikopterom. i tak svako jutro. najmilije mij ono kad svi sjedimo za trpezom a ja ond sam istrčim na brzinu. ond se svi okreću i upiru prsstom u mene i govore da i oni oće to. men bude neugodno. ja njima uvjek otrčim. jutros baba ustala i oće i ona samnom trčat. i tak sad svako jutro. ja njoj odbrusim i reknem de kućeš ti baba samnom imaš ti svog trenera. ja volim najbolje da trčim kad pada led il kad zajedno i grmi i sjeva i piri orkan. ond me svu propuše. ja se često znam zadijat. najbolje mi je kad mi poslje trčanja nestane zraka. to mi baš prija i relaksira me. svi se ond ufate u kolo i zaigraju. ond se i ja š njima ufatim i paNEM odma pa me izgaze. odma mi je bolje. osjećam se ko cura od 17 godina. naj volim trčat s pitbulovima i vukovima. oni mene ganjaju a ja Im pjevam popjevke. nekad se zna zadest da me ufate pa me razderu do kosti. ond dođu i mačke pa mi raznesu kosti i pojedu ih. ond se ja ponovo rodim. već sam se osmi put ponovo rodla. preksinoć sam se zadnji put rodla. i opet ću večeras ić s pitbulovima i vukovima trčat. još ću pitat i vjeverce oće ić snama. ko će još ić snama?


<< Arhiva >>