Erotske priče - sex priče

četvrtak, 20.08.2009.

Poslje svega...

Imam 17 god.visok sam oko 170cm i tezak oko 65kg.Imam smedju kosu jos malo pa do ramena.Moja ispvest kaze sledece.
Bio sam s drustvom na moru u Crnu Goru.Kad sam stigao kuci na stolu me je zatekla ceduljica sledece sadrzine “Sine mi smo u selo, vracamo se za par dana.Izvini sto te nismo sacekali.Volimo te ja i tata.
-Pih,sta sad.
Odmah sam krenuo u kuhinju jer sam ogladneo od tolike voznje.Video sam jedan krastavac i dok sam jeo vrtelo mi se po glavi da ga stavim sebu u guzu.Cim sam zavrsio sa jelom uzeo sam krastavac.Bio je velicine kao moj kurac.Otisao sam u kupatilo, skinuo sorc i pokusao da ga naguram sebi u guzu.Nije islo.Gurnuo sam jedan prst, pa drugi i onda je ide i stigne do jednog dela gde me pakleno boli.Stisnuo sam zube i ugurao ga sebi do kraja.Osecaj je vise nego prelep.Dok sam sve ovo radio izasle su skoro sve fekalije iz moje guze.Bila je klistirana.
U sred mog uzivanja cujem zvono na vratima.Pomislih u sebi
“Ma ko ga sisa, doci ce kasnije”.
Zvonjava nije prestajala.Izvadio sam krastavac stavio ga na ivicu kade i otisao da otvorim vrata.Bio je to moj komsija Zoran.
“Dobar dan”-Rekao sam.
“Dobar dan”- je rekao i on.
Ponudio sam ga da udje.Seo je na kauc.Pitao gde su moji i kad su prosla ta standardna pitanja rekao je da njima smrdi voda u kupatilu na motorno ulje pa je dosao da proveri dali i kod nes smrdi.Poslao sam ga u kuhinju, ali on je rekao da hoce da proveri iz kupatila.
“Sta sad da radim”-prodje mi kroz glavu.
Vec je usao u kupatilo.Sta li ce da pomisli kad vidi krastavac sa delovima izmeta na njemu.Posle par min. usao sam u kupatilo i video njega kako sedi na ivici kade, mazi kurac i jede onaj krastavac.Kadu je punio vodom.Skamenio sam se na vratima.Tu tisinu je prekionuo recima:
“Volis u guzu,a”?
Ja sam se zbunio i poceo nesto kao
“Ne, ne, ma ne to je samo ….
rekao mi je da pridjem kod njega.Poceo sam da se tresem.Okrenuo me je i uhvati za guzu.kroz glavu mi je proslo
“Sta li ce sad da mi radi”
Poslao je je do korpe sa prljavim vesom i rekao mi da donesem sve gacice moje mame.Tako sam i uradio.Odabrao je zelena gacice i rakao mi da ih obucem.Malo sam oklevao, ali sam ga ipak poslusao.Zatim mi je naredio da uzmem neke gacice mog tate i da sa nima u rukama kleknem ispred njega.Uzeo sam jedne crne boxerice i kleknuo.
rekao mi je da ih okrenem.Kad sam to uradio video sam ostatke sperme na unutrasnjoj strani.Video ih je i on.Rekao mi je
“Lizi”
-”Ne, ne mogu”
“Lizi, bre”
poceo sam da je lizem i bila je ne bas nekog ukusa.
Kurac mi se digao a i njemu je.Podigao me i stavio me u krilo.Ugasio je vodu.Uhvatio je moju guzu i poceo da mesa njome preko svog kurca.Naredio mi je da ga skiem.Skinuo sam ga i iz gaca mu je iskocila kurcina od nekih 19-20cm.Osamamaroi mi je guzu, ujeo me par puta za nju i zubima skinuo gacice i mirisao ih.Osecao sam se kao najjeftinija kurva, ali me je to iz nekog nepoznatog razloga palilo.Gurnuo me je u vodu i rekao mi da se naguzim koliko mogu.Plisnuo je vodom cmar par puta i pceo da ga lize.To je bilo izvanredno.Gurnuo je jedan prst, drugi i dao mi da ih lizem.Nisam hteo to da radim i za divno cudo ispostovao je moju odluku.Ustao je i rekao mi da se okrenem i popusim mu.Lizao sam veliki glavic onako neiskusno.Kad god sam ga zakacio zubima stresao se.Posle minut dva mozda rekao je da je vreme da udje u mene.Rekao sam mu da nikad nisam gurao nesto tako veliko u guzu i da bude oprezan.Klimnuo je glavom.Naslonio ga je na otvor.i pot puno neocekivano ga nabio do kraja.Vrisnuo sam a on mi nabio glavu u vodu.Poceo je ga ga vadi a ja sam u vodi video krv.Bolelo je vise nego ikad.
Izvadio mi je glavu i rakao da nije mogao da odoli.Plakao sam.Nastavio je da me jebe polako, ali je bolelo kao da me sece ziletom.Nisam bio pri sebi.Nisam znao da li da vicem ili sta da radim.Odjednom ga je izvadio ugurao mi ga u usta.Pripovracalo mi se ali je naletela citava bujica sperme.Nisam mogao da je ispljunem, morao sam ga dutam.Izvanio ga je i stajao tako iznad mene dok mu se nije spustio.Naredio mi je da ga lepo i pedantno olizem.Radio sam to kroz suze.Izasao je iz kade i rakao mi da ga obrizem peskirom.Dok sam ga brisao, gurnuo mi je prst u guzu.Ugrigao sam ga za ruku i on je rekao
“dobro, dobro”
Obukao se i rekao mi da ovo nikom ne kazem i da ce doci sutra ponovo.
Izasao je a ja sam samo seo na pod i plakao.Kurac mi je bio josuvek dignut.Prestao sam da placem izgdkao ga i legao da spavam tako go.

Izvor: erotske priče

20.08.2009. u 21:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Erotske sex priče xxx

Linkovi

erotske priče
erotske price incest