Novčanik obišao svijet i vratio se vlasniku - Što sve je moguće ! - Blog.hr

Zašto se izgubljeni psi vraćaju, a mačke ne

Studija napravljena u državi Ohio kaže da je šansa da se izgubljeni pas vrati 71 posto, dok je šansa da se izgubljena mačka vrati svom vlasniku svega 53 posto. Više od trećine izgubljenih pasa vlasinici su našli u skloništima za životinje, a više od četvrtine izgubljenih pasa nađeno je pomoću identifikacijskih ogrlica ili čipova ugrađenih u njihovu kožu.'Identifikacijski čipovi su ključna komponenta u pronalasku pasa, no vlasnici moraju biti na oprezu kada i gdje ugrađuju čipove u svoje ljubimce. Bitno je da to rade na provjerenim mjestima", kaže Linda Lord, autorica obje studije. Manje od polovice izgubljenih pasa nosilo je identifikacijsku ogrlicu ili mikročip za vrijeme svog nestanka.




Mikročip, koji je ugrađen psima pod kožu, omogućuje trajnu identifikaciju, odnosno, govori čiji je pas. Vlasnici mačaka nisu dužni na taj način identificirati svoje ljubimce. To potvrđuje i činjenica da je samo 19 posto izgubljenih mačaka za vrijeme svog nestanka imalo ugrađen mikročip.Više od polovice izgubljenih mačaka samo se vratilo svojim vlasnicima, a to je isto učinilo manje od desetine pasa.'Ljudi često misle da se odlutale mačke same vrate kućama, no to velika većina ne učini. Skoro polovica izgubljenih mačaka nikada se ne pronađe", kaže Lord.Više od trećine vlasnika pasa svoje odlutale ljubimce pronađe u skloništu za životinje. Samo sedam posto vlasnika mačaka svoje ljubimce nađe u istim takvim skloništima. 'Vlasnici odlutalih mačaka duže čekaju da kontaktiraju ili osobno posjete sklonište, obično čekaju tri dana da kontaktiraju lokalno sklonište, a vlasnici pasa to učine nakon jednog dana, izjavila je Lord. Jedan od najboljih načina za pronalazak nestale mačke je objavljivanje postera s likom mačke po susjedstvu, savjetuje studija. Putem objavljenih postera pronađe se 15 posto nestalih pasa i 11 posto nestalih mačaka.

Policajci parkirali na pješačkom prijelazu

Policajci koji su navratili do centra Ozlja službeno vozilo parkirali su na pješačkom prijelazu na ulazu u jednosmjernu ulicu. Iako se preko puta nalazi parkiralište jednog velikog trgovačkog centra koje stoji poluprazno, nisu smatrali zgodnim da se tamo parkiraju i tako ne ometaju promet. Kako saznajemo, vjerojatno su skoknuli do kafića koji se nalazi pored ceste kako bi popili jutarnju kavu.






Začetnik nove generacije





Prostorni gradski mališan nudit će se s nizom benzinskih i dizelskih motora u rasponu od 60 do 150 KS

Sljedeći Ženevski salon, koji će se održati u ožujku 2007. godine, iznimno je važan za Škodu. Češki će proizvođač upravo na prvoj važnoj izložbi automobila u godini predstaviti potpuno novu, drugu generaciju Fabije. S obzirom na to da je izvorni model prodan u više od 1,5 milijuna primjeraka, očekivanja su opravdano visoka.




Prve službene fotografije prikazuju kako druga generacija Fabije usvaja Škodino novo dizajnersko usmjerenje, premijerno prikazano na modelu Roomster.

Prepoznatljiv prednji dio, s velikim svjetlima i upadljivom maskom, uskoro će postati sastavni dio svih automobila češkog proizvođača. No, nova Fabia ne predstavlja samo novi vizualni identitet, nego i novu generaciju Škodinih automobila koje će odlikovati dinamičniji karakter, ali i dalje s naglaskom na prostranost i udobnost u vožnji.

Novi gradski model nudit će se i s nizom raskošne serijske i dodatne opreme, u kojoj se ističu elektronski nadzirani automatski klima-uređaj, mogućnost povezivanja mobitela putem Bluetootha te ulazi za MP3 ili iPod.

Prodaja nove Fabije počinje odmah nakon proljetne svjetske premijere, a ponuda motora sastojat će se od četiri benzinska i tri dizelska, u rasponu od 60 do 105 KS. Za snažnije dizelske modele opcijski će se nuditi i sofisticirani filter čestica. Osim s ručnim mjenjačima, pojedini će modeli imati i šesterobrzinski automatski Tiptronic.

Cijene nove Fabije još nisu poznate, no s obzirom na velik napredak učinjen s novim modelom u odnosu na prethodnika, mogu se očekivati opravdano viši iznosi.


Zagreb: Počela prodaja video igre World of Warcraft

Spektakl je preslaba riječ da bi se opisao početak prodaje video igre World of Worcraft. Prodaja u zagrebačkom Algoritmu počela je s prvim minutama današnjeg dana, baš kao i u cijelom svijetu. Više u videoprilogu.






Supruga James Browna: Bio je spolno nemoćan

Za svoje brojne fanove bio je "kum soula" i "seks mašina". Njegova supruga, koja je s njim živjela posljednjih devet godina ispričala je kakav je bio pravi James Brown, daleko od svjetala pozornice.
- Bolovao je od artritisa i bio je užasno paranoičan. U posljednje vrijeme su ga noge toliko boljele da sam mu ih stalno morala masirati. Posljednji put kad je nastupao, slijedeća 24 sata nije se mogao dignuti iz kreveta. Mrzio je pomisao da je ostario i u zadnje vrijeme uopće nismo mogli voditi ljubav pa je morao piti Viagru - ispričala je kroz suze Tommy Rae.




- Bio je ovisnik o alkoholu i drogama i to ga je naposlijetku i dokrajčilo. Često je bio nasilan prema meni ali voljela sam tog čovjeka. Nisu mi smetale ni brojne žene s kojima me varao jer sve je to rock and roll. On je jednostavno bio legenda i voljela sam ga takvog kakav jest, prenosi Daily Mail.

Što sve je moguće !

utorak, 13.02.2007.

Novčanik obišao svijet i vratio se vlasniku


Želite li više posjete na svoje blogove ??

Novčanik mu je ispao u autu na kojemu je radio u tvornici u Južnoj Koreji. Vozilo je izvezeno u SAD i vlakom iz Kalifornije došlo u New York, u dućan. Prodavač je našao lisnicu i vratio je u Seul.

NEW YORK - Južnokorejski radnik u tvornici automobila koji je prošle godine na poslu izgubio svoj novčanik, ponovno je došao do njega nakon što je lisnica pronađena kod dilera automobilima u New Yorku.

Radnik J.W Joh je pregledavao opremu automobila u tvornici General Motorsa i Daewooa u Seulu kada je njegov novčanik vjerojatno pao pod zadnje sjedište automobila.




Automobil je nakon toga poslan u Kaliforniju, a zatim je preko cijelih Sjedinjenih Država prevezen vlakom do New Yorka.

No, novčanik je pronađen tek kada ga je lokalni prodavač pripremao za isporuku kupcu. "Inače se u automobilima pristiglih iz tvornice pronađe puno limenki sokova ili boca vode", kazao je pošteni nalaznik Tom Kanaley. Lisnica je nakon toga vraćena u Seul vlasniku.

- 10:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

^^ POČETAK STRANICE



Click Here for Free Traffic!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Želite zarađivati putem Interneta ? Dajemo vam priliku da dobijete bes-
platne informacije, koje vrijede na
tržištu Interneta više 3700 kn !
Popunite formu i primati ćete BESPLATNO
na svoju Mail adresu jako skupe
informacije ! Uvjet je poznavanje engleskog jezika.

:
:

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Gola Fani Stipković za Hrvatsku bez krzna

Manekenka Fani Stipković pozirala je potpuno naga za novu promotivnu kampanju Prijatelja životinja pod nazivom 'Za Hrvatsku bez krzna', kojoj je cilj spriječiti okrutno postupanje prema životinjama zbog potreba modne industrije.

U novi Zakon o zaštiti životinja uvrštena je odredba o zabrani uzgoja životinja za krzno s čime se slaže čak 73,7 hrvatskih građana. Iako je Zakon stupio na snagu 1. siječnja o.g., spomenuta odredba stupa na snagu tek 1. siječnja 2017. U tom dugom razdoblju stotine tisuća životinja bit će ubijeno zbog mode i prestiža. Osim toga, kraj uzgoju životinja ne znači i prestanak prodaje krzna u hrvatskim dućanima i uvoza krzna iz drugih zemalja za potrebe te trgovine. Stoga Prijatelji životinja najavljuju početak dugotrajne kampanje pod nazivom 'Za Hrvatsku bez krzna', kojoj je cilj spriječiti okrutno postupanje prema životinjama zbog potreba modne industrije.




Kampanja započinje postavljanjem jumbo plakata s atraktivnom hrvatskom manekenkom Fani Stipković u Zagrebu i Splitu. Pod dirigentskom palicom art direktora Cro-a-Portera Viktora Drage i ispred objektiva Duška Vlaovića, Fani Stipković je, potpuno se razodjenuvši, pomaknula granice u dosadašnjoj borbi za prava životinja u Hrvatskoj te, ovim odvažnim iskorakom, postavila i svojevrstan izazov osobama iz hrvatskog javnog života koje se još ne odriču mode kamenoga doba. Promocija i predstavljanje jumbo plakata 'Lijepa bez krzna' održat će se u utorak, 16. siječnja u 11 sati, u Regent Clubu hotela The Regent Esplanade Zagreb. Nazočni će biti Viktor Drago, Fani Stipković i pas Sauri, koji se također pojavljuje na jumbo plakatima. Bit će predstavljen i vizualni izgled kampanje 'Za Hrvatsku bez krzna' te podijeljene dodatne fotografije i materijali. Slijedeći stope mnogih svjetskih celebrityja - kao što su Sadie Frost, Pamela Anderson, Dennis Rodman, Imogen Bailey, Marcus Schenkenberg i Joanna Krupa - Fani je i sama prepoznala da prava istinska ljepota leži u nama samima te stoga nije oklijevala izložiti ljepotu svoga tijela kao suprotnost surovoj stvarnosti bezdušne industrije uzgajanja, lova i ubijanja životinja zbog njihova krzna. Time je jasno dala do znanja da žena, ili muškarac, da bi bili lijepi, privlačni ili elegantni, ne trebaju se kititi odjećom načinjenom od oderana krzna mrtvih životinja. Lov, uzgoj te načini na koji se ubijaju životinje da bi se došlo do njihova krzna - elektrokucijom, gušenjem plinom, lomljenjem vratova, ubrizgavanjem injekcija insekticida u srce... - 'ušiveni' su u krznenu odjeću. Upravo iz tog razloga Fani odbija nositi toliku patnju životinja te, potpuno se razodjenuvši, svojom atraktivnošću i prirodnom ljepotom pokazuje svoju etičnost. Ljepotu čini i suosjećanje prema svim živim bićima i Fani je, podržavši kampanju 'Za Hrvatsku bez krzna', pokazala ne samo da je lijepa bez krzna već da je lijepa i s dušom. 'Ne mogu shvatiti kako netko može podržavati nasilje nad životinjama. Nema mi nikakvog smisla da životinje proživljavaju takvo mučenje zbog mode, pogotovo jer krzno nije nužno i potpuno je zamjenljivo. Moderni možete biti i bez ubijanja. Odbacite krzno i uključite čovječnost!', poručuje Fani. Kampanja će se nastaviti velikim prosvjedom u veljači, performansima i akcijama te daljnjim javnim istupanjima poznatih osoba iz estradnog života Hrvatske. Potporu ovoj kampanji dali su i M-Ros, Arto.

NAJNOVIJE IGRICE Uvjerite se, definitivno najbolje !!! thumbup