petak, 11.05.2007.

odlepršali...


Image Hosted by ImageShack.us

Imam novi dizajn i jako mi se sviđa!:)
Hvala još jednom teti Ruby.
Šta bi ja bez nje?
U posljednje vrijeme me neodoljivo privlači kombinacija zelene i crvene.
Pa odlučih tako opiturati i blog.
Valjda vam se sviđa. Kome nije, šta mu ja mogu?! Meni je savršeno!:)
E sad jedna kritika...skoro 10 vas je jednostavno odustalo od pisanja, otišlo s bloga ili se samo privremeno udaljilo.
Nije da ne razumijem, ali baš svi u isto vrijeme?!
Šta se to dogodilo odjednom? Možda previše obaveza, a malo vremena? Tako je i meni ali ipak...
Uglavnom, svi koji ste nestali ćete mi jako faliti i nadam se da se vraćate uskoro.
Inače osobno dolazim po vas! A vi koji ste još tu...prste na tipokvnice!:o)
I eto...to bi bilo to. Kad ste vi svi nestali imam i ja pravo na malo lijenosti.cerek

- 23:02 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>