ponedjeljak, 07.05.2007.

sinful & happy


Image Hosted by ImageShack.us

Trebao mi je dan odmora od svega, dan ludiranja i smijeha ,dan fast fooda,
sladoleda i ledene kave, dan plesa i tračanja prolaznika, dan duuugih pogleda sa svima koji pogled uzvraćaju, običan dan kao i svaki drugi, ali puno, puno bolji.
Dan grijeha kako ga nas dvije nazivamo.naughty
Drago mi je što sam ga imala danas. Izvukao me iz depresije!:)
Dobro, nije ono baš bila depresija ali naslućivali su se prvi znakovi. Na lice mi se trajno naselila neka tužna faca. Danas je napokon nestala.
Privremeno-sigurno, trajno-nadamo se!:)
Srećom postoje ljudi koji pogled u daljinu i tužan,
umjetni osmijeh ispravno shvaćaju kao skriveni poziv za pomoć.
I odazovu mu se bez razmišljanja. Imam i ja jednu takvu. I ona ima mene.
Danas sam ja trebala nju i bila je tu, kao uvijek!:)
Bile smo na kavi popodne, ja srela Potencijalnog i ništa se nije promijenilo.
I dalje on gleda u mene, gledam ja u njega (svi pokušaji obustave takvog ponašanja s moje strane pokazali su se bezuspješnima) i tako...gledamo se nas dvoje ko da je sutra vjenčanje, a on ima curu.
On jadnik misli da ja to ne znam i trudi se da tako i ostane.
A ja se pravim blesava i glumim da nemam pojma o ničemu. Rođeni vrag, šta se može...
Čudna situacija, ali, po prvi put, baš me briga. Za promjenu!
Zašto bi uvijek ja bila ta koja se brine za svijet i okolicu?!
La vita e bella...svima pa i meni!:o)
Odlučila sam da o tome više neću razmišljati, sve je na njemu pa šta bude.
Feels good, damn' good! dead
Kasnije smo napale trgovine, ja kupila nove cipele (provjeren lijek za sve probleme), ona kupila parfem. U nastavku...šetnja dok nam nisu otpale noge, komentiranje prolaznika (stigli turisti, napokon), smijanje svakoj uočenoj gluposti i jumbo pizza od koje me još boli stomak al vrijedilo je, ja bi sad još jednu da ima!njami
I tako...sve u svemu, jedan kvalitetno iskorišten dan!
Bole me noge, mislim da imam grčeve, potrošila sam svaku ušteđenu kovanicu i novčanicu i nisam bila doma od jutros pa sve do sada, ali sam zato opet zadovoljna onim što imam, onima koje imam i, što je najvažnije, sama sobom. Sviđa mi se kako se ponašam, kako izgledam, sviđa mi se način na koji razmišljam...u čemu je onda problem?
Na licu mi je opet osmijeh i znam da mu je tamo i mjesto.
Ovaj put se trudim zadržati ga što dulje! Dugujem to sebi i svima kojima je stalo.
A i onima kojima je svejedno...možda im više ne bude!:)

- 22:36 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>