subota, 28.04.2007.

rolling, rolling on the river...


Image Hosted by ImageShack.us

Ovaj vikend i praznik rada su mi uletjeli u pravi trenutak, nije moglo bolje!
Baš mi sada treba koji dan odmora, nema mi ništa draže nego biti ljena i znati da si to ovaj put mogu dopustiti!;) Zapravo, i nije baš da mogu, prije hoću.
Ma briga me, zaslužila sam malo ljenčarenja, uživancije i spavanja do podne!
Nije da volim onaj osjećaj da sam izgubila pola dana kad se ustanem u podne, ali jednostavno previše volim spavati da bi se toga odrekla. Pa nstavljam po istome kad god mogu!;) Danas poslje ručka obećala sam se spustiti na plažu...napokon uživati u pravom smislu riječi. Nema mi ništa, ali stvarno ništa, draže od plaže, mora i valova.
E pa dođoh i ja na svoje, bilo je i vrijeme!
Tako da me danas očekuje kupanac, ako ne padne kiša popodne.
A i to mi je zanimljivo. Već par dana, svako popodne stvore se neki oblaci, pa onda pljusak i za pola sata ko da ništa nije bilo. Samo jadni konbari trčkaraju okolo i brišu stolove, cijede tende, vuku stolice...hehe!
Nije da bi mi to trebalo biti zabavno s obzirom da i mene svako ljeto, uključujući i ovo, očekuje potpuno isti posao.
Tješi me to što su rekli da nas očekuje minimalna količina padalina, znači nema kupi stoljnjake-vraćaj stoljnjake-opet kupi stoljnjake , barem su tako obećali, a ja obično ljude držim za riječ tolikom snagom ko dijete majčinu ruku!
Pa da vidimo ko mi se usudi nešto slagati?!:o) Zašto ovaj naslov? Zato što me podsjeća na moj život upravo sada...sve mi ide, a ništa ne ide. Sve se i dalje kotrlja svojim uobičajenim tokom, ima novosti ali ništa za pohvaliti se!
Mrzim kad je tako, nekako je monotono,
ali bolje i to nego da krene u negativnom smjeru.
E to bi me sada dotuklo,
nemam baš neke snage za suočavanje s problemima u posljednje vrijeme.
Ma dobro je sve, I'll keep rollin', rollin'....možda se nakraju i dovučem do nečega!;)
Gledam sad, po tko zna koji put, spot od Wicked game i pitam se kad će se meni vratiti ta vremena, hoće li se uopće vratiti? Ali nije ovo vrijeme za misliti o tome, kvarim sebi doživljaj. Ako ništa, ostaje mi to da dolazi ljeto, i to punom parom, a ono me nikada nije razočaralo. Nikada. Pa neće ni ove godine. Bolje bi mu bilo!
Ja bi sad na neko putovanje, uzela par krpica i put pod noge pa gdje me cesta odvede ali zasad ništa od toga. Damn'!
Ne možeš uvijek dobiti sve što želiš.
Ta mi rečenicaa nikada nije bila do kraja jasna, još uvijek nije.
Meni se to ne sviđa i ja tako neću. Tko mi šta može?! Želim dobiti ono što želim i točka.
Ako ne uvijek, onda barem svaki put.
Ma odo ja na plažu, eto bar nešto što želim i znam mogu imati.
Ima ljubomornih? ;o)


- 11:57 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>