Movie: The Life Before Her Eyes - Press Pause - Blog.hr
22.01.2009.
Movie: The Life Before Her Eyes

Originalni naslov: The Life Before Her Eyes
Uloge: Uma Thurman, Evan Rachel Wood, Eva Amurri, Gabrielle Brennan, Brett Cullen
Žanr: drama
Trajanje: 99'
Godina: 2007.
Trailer: LINK
Download: LINK





Kad bi mogao pogledati u budućnost... Kakav bi tvoj život bio? Što bi požalio?

Image and video hosting by TinyPic

MSG Diana (Uma Thurman) je sretno udana žena i majka, međutim, kako se primiče 15-godišnjica pucnjave u njenoj srednjoj školi, njen idilični život počinje da nagrizaju loše uspomene. Diana se uglavnom prisjeća mlade sebe (Evan Rachel Wood) i odnosa koji je imala sa svojom najboljom prijateljicom Maureen (Eva Amurri). Dok Diana počinje da shvata kako su ti mračni dani doveli do pucnjave, ona polako sklapa slagalicu i uviđa kakvu je Maureen imala ulogu u cijeloj tragediji... (videocluboscar.com)


Kada sam pogledala film nisam mogla vjerovati koliko je dobar, točnije ni jedan film me se nije toliko dojmio poslije 'The Hours'. Evan Rachel Wood je odlična i baš mi je drago što se primila ove uloge i općenito ovakvih zahtjevnih uloga. Kad sam prvi puta pogledala film trebalo mi je dosta vremena da dođem k sebi. Zadnjih 5-10 minuta filma sam još par put pogledala, jer se u tim minutama objašnjava sve. Tijekom filma sam očekivala da će netko drugi završit mrtav ali me kraj iznenadio. Iako sam ga već sada dosta puta pogledala, neke scene nisam povezala, a svakim gledanjem otkrijem nešto novo i drugačije. Uma Thurman je Evan u budućnosti i mislim da se uklopila u ulogu. Scena koja me najviše muči je kada Uma (Diana McFee) izlazi na cestu i ugleda svog muža s Evan (mlada Diana). Ne razumijem značenje te scene. A najbolja scena mi je na groblju kada Evan (mlada Diana) vidi nadgrobnu ploču s natpisom 'Ema' i sam početak i kraj - ulazak u školski toalet. Ponavljanje scena bi trebalo imati posebno značenje i odvlačiti nam pažnju. Ovo je jedan od filmova koje bi ja odmah preporučila ako ste ljubitelji drama i filmova s značenjem. Ušao je u moj top 5 najboljih filmova do sada.

"Mr. McClood: ... the heart is the body's strongest muscle, that the brain has more cells in it than our galaxy has stars ... "



02:08 - Komentiraj { 1 } #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


FEATURED ACTRESS / ACTOR


AAdam Jared Brody (rođen 15. prosinca 1979.) je američki glumac najpoznatiji po ulozi Seth Cohena u američkoj televizijskoj seriji ‘The O.C.’. Također je bio bubnjar indie rock grupe ‘Big Japan’. No, u glazbenoj karijeri nije uspio toliko koliko u glumačkoj.
Adam je rođen u San Diegu, California, i ima 2 brata blizanca. Koliko je poznato, već je jedno vrijeme slobodan, i o njegovim vezama nema novosti još otkako je prekinuo sa glumicom Rachel Bilson s kojom je bio za vrijeme emitiranja serije 'The O.C.' (filmografija)


FEATURED TRAILER





REVIEWED





-- Lucy LB --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
The O.C.

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Last House On The Left
The Haunting in Connecticut
The Ten

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Kate Hudson
3. Reese Witherspoon
4. Sandra Bullock
5. Jennifer Connelly
6. Penelope Cruz
7. Meryl Streep
8. Diane Lane
9. Scarlett Johansson
10. Rachel McAdams

• TOP 10 ACTORS •
1. Jim Carrey
2. Jack Nicholson
3. Tom Hanks
4. Robert De Niro
5. Jack Black
6. Hugh Jackman
7. Seth Rogen
8. Johnny Depp
9. Ben Stiller
10. Brendan Fraser


-- Marionette --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
Girls Next Door

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Russell Girl
Hunddog
Pride & Glory

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Meryl Streep
3. Kate Winslet
4. Evan Rachel Wood
5. Scarlett Johansson

• TOP 10 ACTORS •
1. Leonardo DiCaprio
2. Jim Carrey
3. Macaulay Culkin
4. Robin Williams
5. Bill Murray


PRESS PAUSE CREW


RANDOM PICTURE