Movie: A Cinderella Story (Pepeljuga) - Press Pause - Blog.hr
13.11.2008.
Movie: A Cinderella Story (Pepeljuga)

Originalni naslov: A Cinderella Story
Uloge: Hilary Duff, Chad Michael Murray, Jennifer Coolidge, Julie Gonzalo, Regina King
Žanr: komedija, romansa
Trajanje: 95'
Godina: 2004.
Trailer: LINK
Download: LINK





U ovoj modernoj preradi, pepeljuga svog princa na bijelom konju pronalazi na webu, a umjesto cipelice gubi mobitel.

Image and video hosting by TinyPic

MSG Štreberica Sam Martin (Hillary Duff) nakon očeve smrti živi s pomajkom i polusestrama. Početak je to teškog razdoblja za mladu srednjoškolku koju očeva udovica prisiljava na težak rad dok ju polusestre tretiraju kao sluškinju. Društveni joj se život svodi na nekoliko bliskih prijatelja.

Vidici će joj se proširiti kad upozna svog princa na bijelom konju, i to na internetu. Nakon razmjenjivanja mailova, ljubavnici se odlučuju sastati na školskom plesu u povodu Noći Vještica. Sam se nemalo iznenadi saznavši da je njezin princ superpopularni igrač footballa Austn Ames. Uznemirena i uplašena, u strahu od odbijanja, ona bježi s plesa netom prije ponoći ostavivši mobitel.

Image and video hosting by TinyPic

Koliko god skromna filmografija Hilary Duff bila, pogledala sam ju cijelu i mogu reći da mi je se ova njezina uloga jedina baš sviđa. Kao i sam film. Naravno, bez Chada ne mi baš bilo tako zanimljivo kao što je. Uloga njezine 'pomajke' je idealna za glumicu Jennifer Coolidge, koja uvijek glumi umjetne glupače i mislim da nema bolje osobe za takve uloge od nje, za njih je rođena. Iako priča sama po sebi već viđena, ali simpatična - ima mi malo previše 'Disney dijelova' kao većina Hilarynih filmova. Odnosno, vidi se da je film rađen za mlađu publiku, a humor je na razini... Ne znam čega. Nema humora lol, bar meni ne. Rađen je na isti kalup kao stotine tinejdžerskih filmova, počevši od HSM (koje btw, ubijte me al nisam pogledala), i ostalih filmova u kojima su glavni glumci - maloljetni. No, s tim da se radi o pepeljugi, normalno je da će bit za mlađu publiku :D Pepeljuga mi je uvijek bila jedna od ljepših bajki, i mislim da nisu unijeli previše truda u scenarij i mislim da su mogli puno bolje. Hilary i Chad mi začudo jako dobro izgledaju zajedno, iako mi je uz njega uvijek nekako najviše pristajala Sophia Bush. Najdražih dijelova u filmu nema previše, cijeli film mi je simpatičan iako nemam neki određeni dio koji me oduševio. Jedino mi se jako svidio njen govor u muškoj svlačionici kad mu je sve rekla u facu, i dio kad ju napokon poljubi na stadionu :)

''Sam: I know that guy that sent those emails is somewhere inside of you, but, I can't wait for him... Because waiting for you is like waiting for rain in this drought. Useless and disappointing.''


13:08 - Komentiraj { 7 } #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


FEATURED ACTRESS / ACTOR


AAdam Jared Brody (rođen 15. prosinca 1979.) je američki glumac najpoznatiji po ulozi Seth Cohena u američkoj televizijskoj seriji ‘The O.C.’. Također je bio bubnjar indie rock grupe ‘Big Japan’. No, u glazbenoj karijeri nije uspio toliko koliko u glumačkoj.
Adam je rođen u San Diegu, California, i ima 2 brata blizanca. Koliko je poznato, već je jedno vrijeme slobodan, i o njegovim vezama nema novosti još otkako je prekinuo sa glumicom Rachel Bilson s kojom je bio za vrijeme emitiranja serije 'The O.C.' (filmografija)


FEATURED TRAILER





REVIEWED





-- Lucy LB --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
The O.C.

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Last House On The Left
The Haunting in Connecticut
The Ten

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Kate Hudson
3. Reese Witherspoon
4. Sandra Bullock
5. Jennifer Connelly
6. Penelope Cruz
7. Meryl Streep
8. Diane Lane
9. Scarlett Johansson
10. Rachel McAdams

• TOP 10 ACTORS •
1. Jim Carrey
2. Jack Nicholson
3. Tom Hanks
4. Robert De Niro
5. Jack Black
6. Hugh Jackman
7. Seth Rogen
8. Johnny Depp
9. Ben Stiller
10. Brendan Fraser


-- Marionette --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
Girls Next Door

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Russell Girl
Hunddog
Pride & Glory

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Meryl Streep
3. Kate Winslet
4. Evan Rachel Wood
5. Scarlett Johansson

• TOP 10 ACTORS •
1. Leonardo DiCaprio
2. Jim Carrey
3. Macaulay Culkin
4. Robin Williams
5. Bill Murray


PRESS PAUSE CREW


RANDOM PICTURE