Movie: Because I Said So (Kako Ja Kažem) - Press Pause - Blog.hr
17.10.2008.
Movie: Because I Said So (Kako Ja Kažem)

Originalni naslov: Because I Said So
Uloge: Diane Keaton, Mandy Moore, Gabriel Macht, Tom Everett Scott, Lauren Graham
Žanr: komedija, romansa
Trajanje:102'
Godina: 2007.
Trailer: LINK
Download: LINK




Diane Keaton je zaštitnički nastrojena samohrana majka koja očajnički nastoji pronaći životnog partnera svojoj kćeri ne bi li ju zadesila njezina sudbina.

Image and video hosting by TinyPic

MSG Nakon što je uspješno poudavala svoje prve dvije kćeri, Daphne Wilder (Diane Keaton) kuje plan kako da 'zbrine' i svoju najmlađu kćer koja nema sreće u ljubavi. Millie (Mandy Moore) čini se privlači samo neprikladne muškarce - oženjene ili nevjerne. No, Daphne odlučuje uzeti stvar u svoje ruke i stavlja oglas u novine te sama intervjuira potencijalne partnere za vlastitu kćer.

Njezin odabir pada na mladoga Jasona (Tom Everett Scott), iako se Millie u međuvremenu spetljala s Johnnyjem (Gabriel Macht), zgodnim glazbenikom koji njezinoj majci i nije baš po volji. I dok Millie važe svoje opcije, njezina se majka počinje pitati je li u redu da svoj život proživljava kroz živote vlastitih kćeri, odnosno može li se ona u 60. godini svoga života ponovno zaljubiti?

Image and video hosting by TinyPic

Samo pored predivnog Gabriel Machta, mogu prijeći preko besmisleno odabrane glumačke postave. Lauren Graham, koju poznate kao 'mamu Gilmoricu', jednostavno ne volim. Od same te serije me iritira, pa tako i u ovom filmu. Čudno da su kao sestre u filmu odabrali 3 cure koje nimalo, i ni u kom pogledu ne liče. Piper Perabo mi je osobno najdraži ženski lik u filmu, iako ima jako malu i nevažnu ulogu, uvijek sam ju volila ko glumicu pa u usporedbi s ostalima u filmu ona mi je najdraža. Diane Keaton nije loše glumica, ali imala je ona svoje vrijeme, u zadnje vrijeme su joj uloge nikakve. Uloga iritantne mame nije nimalo drugačija. No vratimo se na Gabriel Machta. Prvi put sam ga zapazila u 'Love Song For Bobby Long', a ovdje je presladak. Baš mi je bio simpa u sceni kad je prvi put vidio Millie (M.Moore), kad joj se naelektrizirani balon 'zalijepio' za guzu, a ona nije skužila. Jedan od smiješnijih dijelova je kad Daphne (D.Keaton) odlazi na sastanke sa muškarcima koji su se prijavili za njen oglas, pa upozna hrpu čudaka. No, onda dolazi šarmantni Johnny (G.Marcht), koji me na neke trenutke podsjetio na istoimenog Johnny Deppa. Oboje imaju lijepe smeđe oči. Što se tiče ostatka filma, nevezanog za Machta lol, ok romantična komedija, nema dosadnih dijelova što je dobro.

''Daphne: Oh, please. I am not setting my daughter up with an attractive, charming musician who will just break her heart.
Johnny: Wow. I love being reduced to a cultural cliche. ''



UPDATE: Hmm, dugo nisam niš pisao ovdje... Al ajd primio sam se posla ovaj put i napravio meni do sada najdraži dizajn na ovom blogu. Jednostavan, sexy, crno bijeli sa tračkom boje. Baš po mojoj mjeri. Slikice u boxevima su ovaj put smanjene, malo se preračunah u Photoshopu, al na kraju izgleda još bolje. Brojač posjeta u PP Stats se resetiro, ne samo na ovom blogu, neg na svim koji imaju taj isit brojač pa smo dodali na kraj zadnjeg boxa novi i startali ga od 11000 koliko je približno zadnje zabilježeno. Hvala svima što posječujete ovaj blog, hvala vam što komentirate postove i što ste ovaj blog zavolili kao i mi. Ja nažalost ne pišem posteve, i ne stignem, a nekad mi se i neda, al potrudit ću se napisat koji. Eto tolko od mene, pozz. Xo Xo Orange Boy

23:56 - Komentiraj { 15 } #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


FEATURED ACTRESS / ACTOR


AAdam Jared Brody (rođen 15. prosinca 1979.) je američki glumac najpoznatiji po ulozi Seth Cohena u američkoj televizijskoj seriji ‘The O.C.’. Također je bio bubnjar indie rock grupe ‘Big Japan’. No, u glazbenoj karijeri nije uspio toliko koliko u glumačkoj.
Adam je rođen u San Diegu, California, i ima 2 brata blizanca. Koliko je poznato, već je jedno vrijeme slobodan, i o njegovim vezama nema novosti još otkako je prekinuo sa glumicom Rachel Bilson s kojom je bio za vrijeme emitiranja serije 'The O.C.' (filmografija)


FEATURED TRAILER





REVIEWED





-- Lucy LB --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
The O.C.

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Last House On The Left
The Haunting in Connecticut
The Ten

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Kate Hudson
3. Reese Witherspoon
4. Sandra Bullock
5. Jennifer Connelly
6. Penelope Cruz
7. Meryl Streep
8. Diane Lane
9. Scarlett Johansson
10. Rachel McAdams

• TOP 10 ACTORS •
1. Jim Carrey
2. Jack Nicholson
3. Tom Hanks
4. Robert De Niro
5. Jack Black
6. Hugh Jackman
7. Seth Rogen
8. Johnny Depp
9. Ben Stiller
10. Brendan Fraser


-- Marionette --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
Girls Next Door

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Russell Girl
Hunddog
Pride & Glory

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Meryl Streep
3. Kate Winslet
4. Evan Rachel Wood
5. Scarlett Johansson

• TOP 10 ACTORS •
1. Leonardo DiCaprio
2. Jim Carrey
3. Macaulay Culkin
4. Robin Williams
5. Bill Murray


PRESS PAUSE CREW


RANDOM PICTURE