Movie: Sex And The City (Seks I Grad) - Press Pause - Blog.hr
05.10.2008.
Movie: Sex And The City (Seks I Grad)

Originalni naslov: Sex And The City
Uloge: Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, Cynthia Nixon, Chris Noth
Žanr: komedija, drama, romansa
Trajanje:148'
Godina: 2008.
Trailer: LINK
Download: LINK




Popularna televizijska serija o četiri žene u New Yorku, njihovim životima i ljubavima, pretočena u dugometražni igrani film.

Image and video hosting by TinyPic

MSG Nakon 4 godine i čak 6 sezona vrhunske HBO serije, istoimeni film 'Seks i grad' nastavlja točno tamo gdje je stala serija. Za one koji su propustili posljednju epizodu, evo nekih ključnih elemenata. Carrie je ponovno sa svojim muškarcem iz snova – Facom, vragolasta Samantha se konačno skrasila uz jednog muškarca – nekoliko godina mlađeg Smitha, konzervativna Charlotte živi u sretnom braku s Harryjem, a Miranda i dalje pokušava uskladiti svoju karijeru odvjetnice s odgajanjem djeteta u čemu joj pomaže simpatični Steve. Dok sa svojim najboljim prijateljicama pravi planove za svoje dugo očekivno vjenčanje, Carrie se iznenada suočava sa činjenicom da sretni završetci postoje samo u bajkama. Baš u trenutku kada je mislila da će se zauvijek vezati za svoju ljubav, stvari kreću nepredviđenim tokom. Srećom, kada sve drugo krene nizbrdo, ostaju nam prijatelji na koje se uvijek možemo osloniti.

Image and video hosting by TinyPic

Što se serije tiče, bila je prikazivana na HBO-u od 1998. do 2004. godine. Bila je nominirana za čak pedeset nagrada Emmy, od kojih je dobila sedam. Dobila je i dvije nagrade Screen Actors Guild-a i osam Zlatnih globusa (od dvadeset i četiri nominacije). Serija, a i film, nastali su prema seriji autobiografskih kolumni Candace Bushnell objavljenih u The New York Observeru (1996. godine objavljenih u obliku knjige). Svi koji su radili na seriji kažu da im je promjenila život, a režiser King kaže ovako: 'Godinama sam zaljubljen u ove četiri žene, uvukle su mi se u srce i to glasovima koje sam ja za njih stvorio. To je zaista čudnovata ljubavna afera.' (FILMSKI.net)

Image and video hosting by TinyPic

Prije nego počnem s mojim komentarom na film, upozoravam da sadržava i spoilere, pa ako niste gledali film (a namjeravate), preporučam da dalje ne čitate...
U seriju sam se zaljubila još prije neke 3 godine, nakon čega sam pogledala sve sezone, svaku epizodu. A neke i više puta. Tako da nikako nisam 'usputni' gledatelj koji je seriju pratio samo kad nije imao pametnijeg posla. Kao i svaka cura/djevojka/žena, našla sam se u sve četiri cure, u nekoj malo više u nekoj malo manje. No činjenica je da sam postala ovisna o serijii i bila sam oduševljena kada sam čula da dolazi film. Na premijeri filma (za koju sam više od pola sata čekala na kartu), bilo mi je užasno slatko vidjeti hrpu cura koje jedva čekaju vidjeti svoje junakinje. Tu i tamo našao se i poneki dečko, koji je tamo mogao biti iz samo 2 razloga; ili se vidi u ulozi Carrie-inog prijatelja pedera ili ga je cura odvukla sa sobom u kino. Bilo kako bilo, vidjeti puno kino uređenih cura mi je bilo užasno simpatično. Film iako traje (po meni samo) 2 i pol sata, oduševio me. Cure su naravno 'u godinama', ipak su prije 10 godina počele sa snimanjem serije, ali sve 4 su mi bile prekrasne, kao da se nisu ni promijenile. Stil događaja i radnje, ali i stil cura ostao je isti - fantastičan. Naravno, kao svaka romansa film je završio sretno, odnosno 'Faca' i Carrie napokon su se vjenčali, i to je ono što smo svi čekali kroz tih 6 sezona, ali meni je osobno najdraže u filmu bilo to što je Charlotte rodila. Svi su samo čekali Carrie-in kraj, no mene je bilo najviše drago kad je Charlotte nakon toliko vremena napokon zatrudnila.

Image and video hosting by TinyPic

Iako je serija ponekad imala dosadnih dijelova, skužila sam da u filmu takvih dijelova uopće nema. Svi su u pokretu, uvijek se nešto radi i drago mi je da nisu utrpavali nepotrebne scene. Jedna od simpatičnijih scena mi je kada Carrie čisti ormar i riješava se nepotrebnih stvari, i kada sve 4 prave reviju njene odjeće, gdje se pojavljuju i neki stvarno stari outfiti, još iz 1. sezone. Najsmiješnija u cijelom filmu je naravno Samantha, najsmješnije mi je bilo kad je bila na aukciji za dijamantni prsten, i kada više nije mogla ponuditi više, viknula '50 fucking thousand' :D definitivno jedna od smiješnijih scena. Ono čemu sam se u filmu najviše divila je walk-in closet koji je Faca dao sagraditi Carrie, kao i sva moguća odjeća i cipele koje su se mijenjale tijekom filma. No, mogu unedogled o meni omiljenim scenama, ali neću. Preporučam onima koji nisu gledali film da ga pogledaju, bez obzira jesu li ikad gledali seriju ili ne. A ako itko želi skinuti sve sezone, slobodno neka kaže, dat ću mu link svih sezona, epizoda i prijevoda :D

''Carrie Bradshaw: Women come to New York for the two L's: Labels and Love.''



Kate Winslet (33) // Nicky Hilton (25)
21:04 - Komentiraj { 14 } #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


FEATURED ACTRESS / ACTOR


AAdam Jared Brody (rođen 15. prosinca 1979.) je američki glumac najpoznatiji po ulozi Seth Cohena u američkoj televizijskoj seriji ‘The O.C.’. Također je bio bubnjar indie rock grupe ‘Big Japan’. No, u glazbenoj karijeri nije uspio toliko koliko u glumačkoj.
Adam je rođen u San Diegu, California, i ima 2 brata blizanca. Koliko je poznato, već je jedno vrijeme slobodan, i o njegovim vezama nema novosti još otkako je prekinuo sa glumicom Rachel Bilson s kojom je bio za vrijeme emitiranja serije 'The O.C.' (filmografija)


FEATURED TRAILER





REVIEWED





-- Lucy LB --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
The O.C.

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Last House On The Left
The Haunting in Connecticut
The Ten

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Kate Hudson
3. Reese Witherspoon
4. Sandra Bullock
5. Jennifer Connelly
6. Penelope Cruz
7. Meryl Streep
8. Diane Lane
9. Scarlett Johansson
10. Rachel McAdams

• TOP 10 ACTORS •
1. Jim Carrey
2. Jack Nicholson
3. Tom Hanks
4. Robert De Niro
5. Jack Black
6. Hugh Jackman
7. Seth Rogen
8. Johnny Depp
9. Ben Stiller
10. Brendan Fraser


-- Marionette --


CURENTLY WATCHING:
Gossip Girl
Girls Next Door

LAST 3 MOVIES SEEN:
The Russell Girl
Hunddog
Pride & Glory

• TOP 10 ACTRESSES •
1. Nicole Kidman
2. Meryl Streep
3. Kate Winslet
4. Evan Rachel Wood
5. Scarlett Johansson

• TOP 10 ACTORS •
1. Leonardo DiCaprio
2. Jim Carrey
3. Macaulay Culkin
4. Robin Williams
5. Bill Murray


PRESS PAUSE CREW


RANDOM PICTURE