prepreke

srijeda, 11.02.2009.

Jelena Radan

Ne znam jeste li vidjeli, ali ja jesam.
Neki dan je na tv-u bila emisija tipa red karpet ili rizi bizi ili špageti sa sirom, ne znam. 'Pametna pitanja' za ljude koji imaju živaca odgovarati, ali i za one koji sve to žele gledati.
U jednom trenu se povela tema jesti meso ili ne, pa su reporteri otišli navečer van i pitali: jedete li vi meso?
Ja sam okrenula program upravo u trenu kad su to pitali Jelenu Radan. Fado pjevačicu. On ju pita: jedete li vi meso? Ona malo čeka, i nekako oklijevajući odgovori da jede. Onda on pita: a koje meso najviše volite? Piletinu?
A znate kaj je ona rekla? Ovak:
Znate šta? Vaš način ispitivanja i vaše lice i to kako govorite, to me odbija od razgovora s vama. Nikada s vama ne bih razgovarala ni minutu, zato me pustite, neću više odgovarati.

To sam ja sad ispričala svojim riječima, možda je ona bila kraća, možda dulja, ali definitivno joj skidam kapu.

Svaka ti čast Jelena!

- 13:11 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.