prepreke

nedjelja, 08.06.2008.

Sex i grad

U petak sam se dogovorila sa svoje dvije prijateljice za kino. Naravno, Sex i grad.
Dogovor je u 8 i nešto ispred Cinestara, u Draškovićevoj.
U pola 8 sam bila sređena, nikog doma, svi su dobili zadatke koje će obavljati BEZ mene, tako da sam spokojno sjedila ispred TV-a i listala teletext.
U 10 do 8 mi se još nije dalo izaći. Ne zbog kiše, ona mi nikad ne smeta.
Jednostavno kao da sam htjela zakasniti.
U 3 do 8 pomislim, pa do tamo mi pješke treba 15 minuta, ajde, idi Piskinjo.
I dalje sjedim.
Onda ustanem, lijeno, uzmem torbu, pogledam se još jednom, pa počnem obilazit stan.
I ipak odlučim krenuti.
Zazvoni telefon.
U četvrtak Algoritam, čovjek se vratio iz USA, i baš se veseli sastanku.
I odem na Sex i grad.

- 12:28 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.