prepreke

ponedjeljak, 26.05.2008.

Ofanziva

Krenula sam sama u ofanzivu.
Našla sam adrese onih koji su mi se pričinili pogodni za moj projekt.
Poslala sam mejlove.
Isto kao i prije dvije godine.
Samo sad imam knjigu i nešto malo saznanja o svemu.
Prva košarica je od Školske knjige. Više ne izdaju dječje knjige uopće.
Sad dalje. Ne znam smijem li navoditi imena firmi.
Danas ću dobiti termin za razgovor u Algoritmu.
Jedan čovjek je predložio da napravimo neku reportažicu u dnevnim novinama o anonimkama koje žele izdati slikovnicu.
Sad čekam i taj odgovor, jer se radi o Jutarnjem. Ne bi to bilo loše: nemamo nikakav background, nismo pjevačice, nismo glumice...a želimo objaviti slikovnicu. Ako se napravi zgodna priča, moglo bi proći.
Onda će i izdavač gledati drugačije na nas.
Jel?

- 10:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.