prepreke

četvrtak, 31.05.2007.

Novi posao, ciganka

Novi posao. Zašto? Zato jer ovdje ne dobivam plaću. Sad prije tjedan dana sam dobila za 1. i 2. mjesec. Kad će ostalo? Ma samo malo, sad će, samo da nešto riješim. Šta da riješi? Svaki dan kupuje u nekim skupim buticima!! Biti ću pristojna i odraditi školsku godinu korektno. Da mi ne bi neko reko poslije, nisi ovo, nisi ono. Dokumente za drugi posao sam već predala i sad čekam konkretan razgovor. To je privatni fakultet. Frendica koja već tamo radi (a radi i ovdje) kaže da je jako ugodna radna atmosfera. Ovdje se stvarno osjećam ko idiot. Dolazim, radim, a besplatno. Mislim, dvije sam godine na jednom mjestu volontirala. Ali ovo je radno mjesto!!! Direktor se dere, govori da smo aljkavi prema poslu, da smo krivi za neuspjeh debilnih učenika i već znane stvari. A kako bi bilo da plati?! Kreten. Upisuje kretene, a očekuje ajnštajne. A sami učenici! O njima ću u posebnom postu. Sada neću više o tome.
Ciganka. Eto, jedna mala me razgalila. Na Cvjetnom sam počela razgovarati s nekom malom. Iz Bosne je. Ima, kaže, 10-11 godina. Ne ide više u školu jer ne može. Vidi se da je veći dio života imala normalan. Dok je njena manja sestra već pokvarena. Al ova me oborila. Vesela, očice dječje, iskrene, nije još stigla postati profesionalka. Tu su samo godinu dana. Od čeg živite? Pa, što ja i sestra donesemo. Mama čeka 'da se operiše'. Bolesna je. Al kad može, čisti stubišta. Voljela bi nastavit ić u školu, al što se može? Završila je 4. razred.
Stavljam sunčane naočale da mi se ne vide suze. Dogovaramo se za sutra u 7 da joj donesem odjeću. Odjeću!! Hoću, hoću baš divno! Dam joj 20 kuna. Al naočale ne mogu skinut.
Sutradan nije došla.

- 10:34 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.