prepreke

srijeda, 16.05.2007.

Jedna etapa

Evo ga. Jedna etapa je gotova. Dražesna je jučer završila sa svih 12 monotipija. To su prekrasne slike planeta kako ih je ona vidjela. I ja ih tako vidim. Kad smo o tome razgovarale, rekle smo da idemo na klopu kad budu gotove. Sad vodimo svih 8 naših članova na ručak. I psa.
Stvarno, slike su tako lijepe da ona može napravit izložbu. Ali rekla je da to ne voli. No, kad knjiga izađe, možda će htjeti. Biti će super tematski vezano.
Na te njene slike sada kompjuterski idu razni dječji crteži. Za to ćemo ugnjaviti Sunceka. Kada i to bude gotovo, isprintat ćemo sve skupa s tekstom i uvesti kod knjigoveže. To je maketa. Maketu ćemo bacat po stolovima izdavača. Ići ćemo zajedno. Ako bude simpatičan, ok, možda pristanemo, ako bude ogavan, pogledaćemo se, uzeti maketu sa stola i otići.
Striček me neki dan pitao što je s maketom, a ja sam rekla da je ne bude. No, žene su prevrtljive. Bude je. To nam je glavni adut zapravo. Budući izdavač će je dobiti kompletnu na uvid.
Još uvijek sam u uvjerenju da će se ta knjiga isticati. Bila sam u Profilu na sajmu knjiga. Bojala sam se što ću vidjeti na dječjem odjelu. Ali strah je bio neopravdan. Naša knjiga će biti najbolja. Em je ekološki u trendu, em ima ilustracije kakve nema nitko, em su priče čudne, em, em...
Eto, ide naprijed, a imam i nove ideje za novu knjigu.

- 07:48 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.