prepreke

četvrtak, 08.03.2007.

Opet sam dobre volje

Zato jer sam jučer bila s Dražesnom i rekla mi je da sam glupa. Pokazala mi je što je naslikala i bile smo na kavi i ja sam ju pitala da li sam ju možda opteretila s tim svim. Pa mi je rekla da sam glupa.
I to mi je bilo super.
Slike su prekrasne i biti će s preklopom ali drukčije. I rekla mi je da ćemo to napraviti do kraja i da se ne brinem i da ćemo onda ići nekome i da ona zna ljude. I da ne gnjavim.
I to mi je bilo dobro.
Poslije mi je poslala sms sa još nekom takvom rečenicom, a ja sam joj rekla da bi je najradije poljubila. Pa sam joj poslala sms poljubac. Aaaa!
Sada opet pišem nešto novo, i upozoravam sve da mi ni u kom slučaju ne kažu da sam glupa pa da misle da mi je to super. Ili da će dobit poljubac. Neće.
Inače, ovo me sve podsjeća na trudnoću i porod. To svi koji tako nešto rade govore. Kad se stvar relizira, imaju osjećaj da su rodili bebu. Kad sam jučer vidjela te slike bilo mi je zbilja slično osjećaju kao kad vidite prvi puta ultrazvučne slike svoje bebe. Sve što sam do sad vidjela bilo je na nivou rinfuzo kolaža, a mi smo dogovarale kaj će ići gdje. Sad je to dobilo izgled, lice, i to je to.
Kompletne su. Možda i dobiju te slike nešto dodataka, ali neće više biti puno vrludanja u samoj ideji.
Striček mi je zapravo dao onaj prvi impuls jer bez njega mislim da bi to sve još bilo u ladici, a ja bi grintala kako je u ovoj državi sve nemoguće. Eto tako se svijet mijenja!

- 11:06 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.