prepreke

subota, 17.02.2007.

Umax

Dražesna i ja smo pregledale tonu dječjih crteža i odvojile one koji mogu glumiti podlogu za crtarije. Treba nam sad skener.
Imam ja jedan doma od pred sto godina i nadobudno krenem uključit to staro čudo. Umax Astra 610 p. Oni koji znaju što je to umiru od smijeha. Ne i ja. Lijepo ga uključim, čekam da kompjuter vidi novi hardver. Ništa. Ok. Onda uzmem njegov cd s driverima, probam instalirat. Ma treba se samo uhvatit za trbuh i grohotom smijat. Kao što se Striček jednom smijao na moj pokušaj učenja PhP-a. Mislim, taj skener je star 10 godina!! To je u informatičkom smislu jedna era, tako da je ovaj od prije nove ere. Ne samo da se ne može instalirati nego me moj kompjuter upozorio da ako nastavim s instalacijom da će me ozbiljno kaznit. Ošamarit. Pa sam naglo prekinula...
Super. Ni to ne smijem. Sad moramo okolo moljakat one koji imaju skenere. Ima moj Blažesni u firmi neki, al je za A4 a nama treba bar A3. Mislim, nakon što sam pročitala sve o izdavanju knjiga na Blogovom kolcu, ovo je samo mali kamenčić na putu.
Kad sve napravimo, i počnemo obilazit izdavače, onda tek počinje borba s vjetrenjačama.
U međuvremenu sam malo olabavila oko cd-a. Razgovarala sam s onim svojim prijateljem koji je mislio da smo neprijatelji. Hoće radit to s cd-om, ali sad ne može. Al hoće kad patentira svoj izum. I on se bori s vjetrenjačama i nije mu lako. Pa mislim, nije neka priša. Ja ću furat ovo s Dražesnom, pa kad bude, bude. A ako u međuvremenu bude i cd, OK. Ako ne bude, bit će kasnije. Mora.

- 15:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.