petak, 05.07.2013.

samo želim normalan vikend...



želim vikend u kojemu ću spavati do jutra bez opterećenja da se moram ustati ranije.
želim vikend u kojemu se mogu izležavati s mačkama i maziti u krevetu jer to obožavaju.
želim vikend u kojemu mogu još pola sata ili sat uživati u posteljini koju sam izabrala, u čistoći kreveta, u ispruženim leđima i opuštenosti mišića.
želim vikend u kojemu me neće gnjaviti telefoni sa nebuloznim idejama i zadacima iza poziva.
želim vikend u kojemu mogu ustati i cijeli dan ostati u kratkim hlačicama u kojima i spavam.
želim vikend u kojemu ću ujutro skuhati kavu i uz uključen Otvoreni i roman koji čitam popiti je s guštom.
želim vikend u kojemu će jedini poziv telefonom biti mi upućen kako bi me netko tko me voli razveselio zvanjem i nasmijavao, šaputao mi lijepe riječi preko žice i nahranio mi srce :)
želim vikend u kojemu imam vremena da bez žurbe napravim ručak i u miru ručam umjesto u žurbi.
želim vikend u kojemu mogu odmoriti popodne uz dragoga
želim vikend u kojemu imamo vremena prošetati uz rijeku, popiti kavu u obližnjem kafiću, otići na sladoled.
želim vikend u kojemu možemo otići na kupanje na staru dravu i jesti lubenice bez noža samo zubima, uprljati se i ulijepiti u njihovoj slatkoći.
želim vikend u kojemu možemo sjediti na klupi u parku i gledati zvijezde te ljubiti se dugo u noć.
želim samo običan, normalan vikend.
ne treba mi vikend na putu,
ne treba mi putna torba,
ne treba mi avion niti automobil,
ne treba mi hotel sa 4 zvjezdice,
ne treba mi posao preko vikenda,
ne treba mi briga oko posla,
ne treba mi stres.
treba mi malo mira i ljubavi.
to mi je dovoljno.

- 13:50 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!