utorak, 21.07.2009.

juzna Engleska

tek sam stigla
a isti dan isli smo dalje.
odmah sa aerodroma krenuli smo
prema kanalu izmedju Francuske i Engleske.
ukrcali smo se automobilom na vlak
i nakon 45 minuta bili smo u Grejt Britn :)
poslom smo naravno isli
ali sam ja cijelo vrijeme govorila da sam na g.o.
i da bih voljela da imamo vremena i za nas dvoje
pored posla.
i stvarno, nakon prvih par sati rada
i obilaska okolice Londona
koja mi se uopce nije svidjela,
uputili smo se u razgledanje juznog dijela Engleske
koji me odusevio.
slucajno smo skrenuli s glavne ceste
i usli u jedno malo mjestasce Teffont
koje nas je oboje iznenadilo svojom urednoscu i ljepotom.
vrijeme ondje kao da je stalo i kucice su zadrzale izgled i sarm
iz kojeg stoljeca prije.
krovovi od trske, kamene kucice,
nema traga nekim novim materijalima i konstrukcijama,
plasticnoj stolariji, tondach crijepu ili sindri, benkovackom kamenu
ili sto je vec kod nas moderno za nabacit na fasadu..
slicice cete uskoro vidjeti, malo sam kratka s vremenom
pa ne stignem sve prebaciti na komp
kratko sam u kuci.
uglavnom, zeljeli smo ondje prespavati
no kako je bila subota, kao i kod nas,
dan za vjencanja, i ondje je sve unaprijed rezervirano,
pa su svi lijepi hotelcici bili vec puni.
otisli smo do slijedeceg mjesta i ondje prespavali.
sutradan smo otisli na ogroman sajam automobila u Sherbornski dvorac
gdje su britanci bez obzira na vrijeme koje se mijenjalo iz sata u sat
uredno uzivali u pikniku i razgledanju.
dakle, ako zelite ondje napraviti hotel,
necete natrkeljiti reklamu uz glavnu cestu,
niti cete hotel izgraditi odmah uz prometnicu,
vec cete ga uvuci toliko daleko da ga se uopce ne vidi s autoputa,
a organizirati cete promet u mjestu tako da
ako zelite posjetiti ono sto je u mjestu najpoznatije,
morat cete proci cijelo mjesto :)
svaka im cast, na vrlo jednostavan nacin dodju do cilja.
sam Shereborn je prelijep, prosetali smo
prije odlaska na sajam automobila
i u svakom trgicu i ulici uzivali.
toliki sklad u arhitekturi nisam vec dugo vidjela.
niti jedna kucica ne odskace.
pa cak i nove interpolacije jako su lijepo uklopljene.
ostali smo na veceri u gradu i iako je nedjelja
i oko 22h svi vec lagano zatvaraju,
pojeli smo vrlo ukusnu veceru i krenuli nazad.
u rano jutro treceg dana vratili smo se u Belgiju.
dobro, malo i mojom greskom jer sam ja navigala
pa umjesto autoputa izabrala lijepe cestice s prekrasnim krajobrazima.
stvarno je to bilo jedan lijep izlet po gotov cijeloj juznoj Engleskoj.
jos malo i stizu slike ;)

nadam se da ste vi koji me inace citate dobro.
mailove, one privatne, i ovdje mogu procitati :)
pozdrav svima!

- 22:51 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!