četvrtak, 16.07.2009.

sitno brojim :)

još danas radim
i prespavam
i onda opet sutra još samo radim
i onda gooodiiiišnjiiii !!!! :)
da, idem na g.o. :)
i veselim se kao malo dijete
i kao malo dijete računam koliko još noći moram prespavati
da bih bila sa svojim dragim :)
i ne mogu dočekati :)

vidjeli smo se prije dva tjedna
i tad sam trebala putovati za belgiju
ali on je imao nekoga jako bolesnoga u obitelji
i umjesto toga završili smo u zagrebu,
uglavnom u bolnici.
no nije me smetalo,
bilo mi je samo bitno da smo zajedno :)
i bilo mi je drago da nije bio sam kad mu je bilo teško.

i naravno, taj vikend je proletio
ali ja sam kupila kartu koji zbog izvanredne situacije nisam stigla iskoristiti.
ali, nazvala sam Croatia airlines
i ženskica mi preko telefona pojasnila da nema nikakvih problema,
da kartu mogu iskoristiti unutar godine dana
i da samo trebam platiti nadoplatu od 50 eura.
ok, to nije tako strašno,
mislila sam da sam tad svoj problem riješila.
ali
jučer kad sam znala ipak nešto detaljnije planove mog dragoga
za ovo ljeto
odnosno ovo vrijeme koje ćemo provesti zajedno,
odlučila pogledati kad imam let za Brisel i onu neiskorištenu kartu iskoristiti sad.
da, u teoriji to izgleda vrlo jednostavno.
da, kad bih ja još imala tu svoju kartu pored sebe
bilo bi još jednostavnije.
no bila sam na poslu,
i znala sam da s posla do kuće neću stići do navečer
a stalo mi je doći u b. što prije
dakle,
nisam željela ostati bez karte jer će mi netko reći da nema više mjesta.
pa sam negdje oko podneva nazvala Croatia airlines
i operateru na prodaji karata
pojasnila za staru kartu, za novu kartu
i zamolila za pomoć.
'dok nemate šifru vaše karte ne mogu vam pomoći'
'pa jel mi vi možete pogledati tu šifru?'
'ne mogu'
'pa možete, karta je vaše tvrtke, morate imati negdje to upisano'
'ne mogu, žao mi je, kad budete imali šifru nazovite'
i spusti mi slušalicu.
ok, ne dam se ja otepsti nekome, nazovem ponovo i javi se drugi operater.
nakon što sam ispričala što želim slijedi
'gospođo, ja vam ne mogu pomoći,
mogu samo pogledati ima li mjesta,
da, ima na letu koji vas zanima'

'to znam, pogledala sam i sama,
htjela bih napraviti tu zamjenu karte'

'pitanje je jel vam to uopće moguće,
a to ne mogu reći dok ne vidimo vašu prijašnju kartu
a za to nam treba šifra'

i ja opet
'šifru možete pogledati jer sam kod vas rezervirala kartu,
Generalturist mi je povukao i kod njih sam je kupila'

'pa kad ste je kod njih kupili neka vam oni kažu šifru'
'pa kod vas sam je rezervirala, možete i vi,
osim toga, kod vas sam i odgodila let telefonom
i onda sam mogla bez šifre, vaša kolegica je uspjela naći kartu'

'ne znam gospođo, kad budete imali šifru nazovite'
'mogu li barem rezervirati let?'
'najbolje gospođo kad budete imali staru kartu da onda sve napravimo'
'da imam onda ni meni ne bi bio to problem,
i da mogu do nje lako doći ni onda mi ne bi bio problem,
zato vas zovem'

a ljubaznosti li...
i zovem ja (što ću) Generalturist,
tražim ženu koja mi je prodala kartu, nema je.
na svu sreću, već me ondje znaju, pa uskače druga.
objasnim joj situaciju i ona kaže kako će mi se javiti.
zove me i kaže mi kako sam kartu otkazala preko Croatije
pa onda oni (Generalturist) ne mogu napraviti ništa,
neka probam preko njih (Croatia airlinesa) ponovo.
ok.
molim je neka mi nabavi barem taj je...eni broj
bez kojega 'ovi' ne mogu prdnit.
nazvat će me.
strpljivo čekam.
kako je prošlo još pola sata,
pomislim kako ću na kraju kad i napokon saznam fuc...ng šifru
ostati bez mjesta u avionu.
nazovem ponovo Croatiu i javi se novi operater.
pitam mogu li rezervirati let
pa onda kad budem imala šifru za kartu koju nisam iskoristila
napraviti povezivanje te dvije karte
i napokon imati valjanu kartu.
tip mi objasni da mogu
i mi napravimo rezervaciju na moje ime.
ajde, barem nešto.
bilo je već 16,15.
s posla sam pošla u kozmetički srediti nokte pred put.
zove me ženskica iz Generalturista i diktira mi toliko traženu šifru.
ja joj se zahvaljujem i sretna ponovo nazivam Croatiu
dok mi djevojka s druge strane stola turpija nokte.
ženskica na Croatiji lagano me ugasi i kaže da to nije prava šifra,
treba neku dugačku koja počinje sa 831...
ok, ponovo zovem Generalturist,
ispričavam se i molim da mi daju neki drugi broj na karti.
ženskica mi diktira broj i kaže kako mi je napravila rezervaciju za taj let
ja joj se zahvaljujem i kažem kako sam i ja napravila rezervaciju.
ona na to ne odgovara ništa.
zovem ponovo Croatiju i javi mi se neznamkojaporedu operaterka.
dam joj šifru, ponovo objasnim što trebam, kažem da sam rezervirala kartu
i ona mi kaže kako postoje dvije rezervacije na moje ime
i kako ona ne može ništa raditi dok su dvije prisutne, moram otkazati jednu.
kažem da otkaže onu koju sam ja napravila i preuzme ovu drugu.
ne može.
'neka vam otkažu prvo onu iz Generalturista'
ja kažem neka mi prvo napravi kartu i onda ću otkazati ovu drugu.
ne može.
e onda sam stvarno poludjela
i pitala je jesu li operateri tu da bi mi pomogli kupiti kartu
ili me pod svaku cijenu odgovoriti od kupovine karte
i želje da više ikada putujem preko njih,
tko ih je učio uslužnosti i poslu,
jel se mogu malo potruditi oko klijenata
ili su tamo samo zato
da bi lijepo izgledale i primale dobre plaće?!
daj se potrudi malo, jebemu!
onda mi je odgovorila da će mi kartu napraviti
njen kolega koji mi je napravio rezervaciju,
ali moram pričekati dok završi telefonski razgovor sa trenutnim klijentom.
pa sam stavljema na hold i slušala dobrih pet minuta glazbicu.
naravno, i da nema klijenta pustit će me da čekam
jer sam rekla što sam rekla.
nakon toga,
on mi se javlja i kaže mi kako moram poništiti drugu rezervaciju
ali mogu to učiniti po završetku poziva te uspoređuje karte
i obavještava me da
trebam nadoplatiti za tu promjenu karata 500 kuna plus 100 eura.
ja zbunjena, ne kužim pa pitam
'kako mislite 500 kuna plus 100 eura?
a što je s onih 50 eura nadoplate za promjenu karte
što mi je vaša kolegica objasnila kao jedini trošak prilikom otkazivanja stare?'

'aaa... gospođo, pa to vam je 50 eura u jednom smjeru i 50 u drugom'
'a zašto mi to nitko nije tako rekao?'
'pa ne znam, stvarno'
mislim, gdje ste vi djeco školovani za ovo što radite,
u kojoj školi vas uče ovakvim preciznim odgovorima??!!??!!??
'a što je onih 500 kuna što ste spomenuli?'
'pa to vam je zato što nemate direktan let Zagreb - Brisel
već avion slijeće u Split pokupiti putnike'

'i zato ja trebam platiti 500 kuna?'
'da'
'super. možete mi izračunati koliko je to onda ukupno kuna?'
'da, samo malo, 1250 kuna'
'a koja je cijena karte koju sam rezervirala?'
' 2200 kuna'
'da, kao i cijena prošle koju sam kupila i nisam iskoristila'
'da, tako je'
'znači, više od pola karte moram ponovo platiti?'
'da, gospođo'
'onda mi se više isplati kupiti novu kartu a ovu iskoristiti neki drugi put'
'pa da, možda da, gospođo'
i na kraju, zahvalim se operateru
i odlučim ostaviti rezervaciju karte do sutra.
bilo je 18,06 h.
djevojka je završila s mojim noktima
a ostale koje su bile u salonu
i s kojima inače znam klafrati o svemu i svačemu
nisu mogle vjerovati da sam dva sata u njihovom prisustvu
pokušavala nešto napraviti
s ljudima koji 'rade svoj posao'.
pita me sviđaju li mi se moji noktići i
'što si se to grebala po vratu, sve ti je crveno?'
'nisam se draga grebala, uzrujala sam se, fleke su mi iskočile' :)
pri povratku iz salona otišla sam do Generalturista
i kupila tu dogovorenu kartu.
u 19 h bila sam doma.
pa hvala vam Croatia airlines što ste toliko uslužni!
više od sat vremena isjeckanih u bezbroj poziva
potrošila sam sa svog mobitela
u telefoniranju s vašim stručnim djelatnicima.
svaka vam čast!

no, nema veze,
bilo pa prošlo,
fleke nestale s vrata,
a ja ne želim da mi Croatijine nebuloze pokvare
početak nadam se lijepog godišnjeg ;)

istrpit ću put do Zagreba busom ili vlakom,
još uvijek nisam sigurna kako idem
(ne idem automobilom, jer naravno,
samo na našem aerodromu nemate zatvoreno parkiralište
a cijena po satu parkinga je minimalno 10 kuna a ima parkirališta i za 15,
pa bi me za tih 18 dana parking koštao oko 4300 kuna,
a samo na našem aerodromu nema popusta
u smislu tjedne, dvotjedne ili mjesečne karte).

i kad sve to prođe, nadam se zagrljaju voljene osobe :)
jedino to mi je bitno.

- 12:22 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!