utorak, 02.06.2009.

bila nakratko u Zg

prošli vikend provela sam jedan dan u Zg.
ne moram pričati zbog koga sam išla, zna se :)
i naravno kako do zadnjeg trena, po dobrom starom običaju
nisam znala kad će on stići i kad ću ga vidjeti,
planovi o mom dolasku u Zg mijenjali su se iz sata u sat
pa sam tako kad već imam vremena
odlučila naći se s dragom mi blogericom i njenim psima :)
i onda smo se i našle i napokon upoznale :)
na žalost vrlo kratko,
no ipak stigle popit kavu i stigla sam upoznat
Malog Pasa i Malu Pasicu :)
ako ste mislili ili stekli dojam da su to jedni vrlo živi psi
koji su neuhvatljivi, nemirni, zločesti ili slično...
ne, to su dvije male bubice :)
ali stvarno, tako su dobri, tako mirni, poslušni,
prave bubice :)
naravno, Mali Pas uvijek spreman pozirati
a Pasica dobrica tako je lijepo ležala na svom mjestu :)
fotke su mi na mobitelu pa ih moram prebaciti
no zaključak je - male dobre bubice :)

poslije sam vidjela svog dragog i u rano jutro vratila se u Osijek.
i eto, prošao još jedan vikend :)

- 08:50 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!