srijeda, 06.05.2009.

ne dam se ;)

prije puta osjetila sam da me 'hvata' gripa, prehlada, što li.
i samo me bila frka panika da ne zalegnem.
jer onda teško da bih otputovala.
i na svu sreću, nisam sretan
krkala sam se onim Coldrex-om cijeli dan proveden na putu,
suzile mi oči, curio nos, kihala sam, kašljala
al nisam se dala! nono
i ondje me jednu večer 'tresla' groznica,
jedno jutro smo duže prespavali zijev
jer sam ja od prehlade ili gripe (što god bilo) bila malo koma
ali ipak sam se 'otrgla' i bila relativno normalna zujo
pa smo uspjeli imati lijepi produženi vikend cerek
ali, sve dođe na svoje pa tako i moja gripica
pa kad sam već mislila da sam je preboljela
i naravno više nisam uzimala nikakve dodatne vitamine ili lijekove za prehladu,
pokazala je jučer i danas svoje zube naughty
jučer sam u rano popodne završila skršena u krevetu
a od glavobolje, sinusa i stomaka nisam mogla oka zatvoriti jedno vrijeme
a onda kad sam zaspala... mogla sam do ujutro.
ali nećeš ti spavat kad se tebi spava već kad ti se dozvoli
pa do 2 ujutro opet nisam mogla zaspati
a ujutro se od mučnine i slabosti nisam skoro mogla ustati iz krevetića.
no dobro, tuš, doručak, moje tabletice vitamina i minerala,
mislila sam da će mi jutarnja rutina pomoći da se bolje osjećam.
no baš i ne.
vučem se kao crknuta mačka po uredu
i ne mogu dočekati kraj radnog vremena
ali sad idem do ljekarne
i oboružat ću se nekim strašnim lijekovima protiv gripe yes
jer ne dam se!

- 11:20 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

online

adopt your own virtual pet!