Ime i prezime:Britney Jean Spearssretan
Nadimak:Brit,Pinkeybelj
Datum i rođenje:02.12.1981yes
Mjesto rođenja:Kentwood,Louisiana,USAwink
Visina:163cm
Tezina:58kgfino

Briney uswaja blizance iz Kineeek
Nakon što je izgubila sinove, Britney prazninu planira popuniti usvajanjem dvojice kineskih dječaka. U isto vrijeme organizira i svoj sprovod, na što je već spiskala 50 tisuća dolara. Nakon što je u listopadu privremeno izgubila skrbništvo nad sinovima, dvogodišnjim Seanom Prestonom i jednogodišnjim Jaydenom Jamesom, koje može viđati samo jednom tjedno, Britney Spears odlučila je usvojiti dvojicu.zujo











Nisam našla nikakvu biografiju o njoj...ali o njoj
uglavnom sve znate:
-paris hiltonzujo
-voli tulumaritiparty
-ima novacagreedy
-puno skandalaheadbang



evo i dollsica...














neću tražiti nikakvu biografijuzujo..ima ih punopjeva
sam da znate glavna je Nicolethumbup to je sve ćao!wave





evo malo i drugih slika....






















DINAMO!!!hrvatskathumbup

















evo malo i starki....














cura i dečko!!roflbelj













EWO I SPAJSICA....





































































girl Pictures, Images and Photos



me to you Pictures, Images and Photos


love Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos


girl Pictures, Images and Photos

Kiss Me Pictures, Images and Photos


kak su slatki!!=)

kiss Pictures, Images and Photos

shiney lips Pictures, Images and Photos

LIPS Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

jewel lips Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

cool Pictures, Images and Photos

sad girl Pictures, Images and Photos



ewo malo Bozica..=))


christmas Pictures, Images and Photos

christmas Pictures, Images and Photos


christmas Pictures, Images and Photos

christmas Pictures, Images and Photos

christmas Pictures, Images and Photos


hih...spužva bob i patrik...
christmas Pictures, Images and Photos

ewo sad cu vam stavit amlo o ljubavi..ihh..

i love you Pictures, Images and Photos

I love you! Pictures, Images and Photos

i love you Pictures, Images and Photos

I Love You Pictures, Images and Photos


love U Pictures, Images and Photos

Love Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos

sad Pictures, Images and Photos

sad girl Pictures, Images and Photos

sad girl Pictures, Images and Photos

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (18)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


koMeNtaRi ..yep/nop

dizajn by LoVe GirL

Opis bloga

Bokwave, na ovom blogu biti ce svega i svačegafino

Linkichi=)=)






Evo nešto više o meni...
Ime:AnAPrezime:joooj,zaboravila sam!
Nadimak:GrAdSkA,AnČi,AnČiCasmijeh
Starost:13 godina
Mjesto stanovanja:Zagreb,Dubrava
Naziv škole:O.Š.Vjenceslava Novaka
Visina:168 cm
Težina:pedeset i ..? neću reći!rofl
naj boja:crna, ljubičasta
boja očiju:plava
boja kose:smeđa
nAjDrAžI kLuB:DINAMO SVETINJA!hrvatska





Slušam:
-svastaa..
-ugl::
-rock
-pop
-R&B

Ne slušam:
-cajke
-narodnjake

Frendovi:
-Sanjazujo
-Ivarofl
-Enifino
-Blaškarolleyes
-Ivonadead
-Doroteawave
-Teanut
-Vlatkanjami
-Antonela Š.pjeva
-Nelabelj
-Ivancool
-Bornalud
-Lukaeek
-Ljubomouthwash
-Markoburninmad
-Karlasretan
-Alenacerek
-Monikagreedy
-Ana K.njami
-Valentinamah
-Darenzubo
-Perothumbup
-Adamsmokin
Veeeeeeeeeeeliki poz
svima koje sam zaboravila!mah


VOLIM:
-čokoladufino
-svoje frendove
-glazbupjeva
-plessmijeh
-pizzunjami
-juice
-morreeeeeecool
-dobre ocjenebelj
-svoje roditelje
-jednog dečkacerek
-internet
-shoppinggreedy
-zadnji dan školezujo
-rođendaneyes
-zabaveparty
i još svašta!wave


MRZIM:

-umišljene ljudenaughty
-bezobraznenono
-nedokazneburninmad
-koji vole prkositimad
-glumatanjepuknucu
-lažljive ljudelaze
i još svašta!

PRAVILA...
nemojte puno srat po mom blogu...ak vam se
sviđa napišite to u kommovima i ostavite ih puno..
ak mislite da trebam neš promijeniti recite to
lijepo u kommovima..ak vam se ne sviđa moj
blog kliknite na x i baj baj..mah


evo i ovdje malo slika
















Ime:Robyn, Rihannathumbup
Prezime: Fenty
Nadimak:RiRi
Datum rodenja:20 Veljača 1988
Mjesto rodenja: Saint Michael,Barbados
Visina:175cm
Skolovanje:Combermere High School
Obitelj:-Otac Ronald i mama Monica
Brat/sestra:Dva Brata 9 i 15 godina ( Rajad, Rorrey )
Omiljen film: "Napoleon Dynamite"
Ljubimci: pas Marley i kornjača
Hoby: shopping =)
Glazba : Reggae,hip-hop i R&Bfino


evo i Avril...











-rođena je 27.rujna 1984.
-karijeru je započela sa 14 godina
-prvi spot stajao ju je više od milijun dolara
-najbolje frendice su joj:Pink, Vanessa i Fefepjeva
-Avril ima astmu
-sa sobom uvijek nosi tridesetak kravata
-alergična je na mlijeko i čokoladu
-boji se leta avionom
-obožava dobivati i otvarati darove
-Avril je u vezi s pjevačem kanadskog punk benda Sum 41
-posudila je glas u crtanim filmovima Fast food nation i Over the hadagesmokin


Kako vam se svidja moj blog?
super
odlican
dobar
tak-tak
uzasan
  
pollcode.com free polls





evo i tu nekih slika....




























THIS IS ME!!belj








ova se slika više ne odnosi na mene!!

rofl



OVDJE ĆU VAM STAVIT NEŠTO ŠTO JE I DOBRO I LOŠE..PROČITAJTE!!belj


U vezi dečki
Teško je biti nitko i ništa
onomu tko je tebi sve,
ali život ide dalje i ne pita
BOLI LI ILI NE!!!


Dečko mi je ko slika-treba ga objesiti!

Šta bleiš
LJEPOTA NIJE PRIJELAZNA!!!

Imam jedan život i tebi
bih ga dala, imam jedno
srce i to bi ti dala, ovu
dušu ja bi tebi dala, a da imam
mozak ne bi ovako SRALA!!!!


na rastanku joj je dao ružu
i rekao:kad ova ruža uvene, ja
ću se vratiti....

....a ruža je bila od plastike....

Zašto je Bog stvorio muškarce?

Nije imao dovoljno dlaka da napravi
MAJMUNA!


Dečki su zgodni,dečki su dobri,
brižni,osjećajni i pažljivi,
dečki uvijek paze da ne budeš sama,
dečki uvijek plaču s tobom
TI DEČKI SU PEDERI!!!



No boys-no love
no love-no sex
no sex-no children
no children-no school
no school-no teacher
no teacher-no problem
So...
Why boys?

Nikada nemoj čekati
princa na bijelom konju
obično dođe konj u
bijelom BMW-u


O MENI:
ja sam super
ja sam sexy
ja sam popularna
tj.
ONO ŠTO TI NISI!

Muškarci su snaga ,
muškarci su moć,
muškarci su samo za
jednu noć,
za jednu noć i ništa više,
mi smo GADURE al nas je više!!

Pitala s Boga da mi da kap vode dao mi je ocean,
pitala sam da mi da šaku zemlje dao mi je doline, pitala
sam ga koje najveći seronja dao mi je TVOJ BROJ!!!



Liječnik mi je zabranio druženje
sa tobom rekao je da velika
količina slatkog šteti zdravlju.

sve što želim od tebe je...

POLJUBAC NARAVNO!!


u njega sam zaljubljena, tebe volim.
njemu želim sreću a za tvoju se molim.
njega gledam, tebe vidim.
zbog njega umirem,a zbog tebe živim!!!


ako se ikada sretnemo , ti prođi,
prođi kao da se ne znamo, jedino tako
možeš mi pomoći da te prebolim nekako!!



PMS-prava muška spika!!

Bio si mi sve, glavni lik i priče,
ja djevojčica koja u sve vjeruje....
bio si drag ,a sad od tebe ne
vidim ni trag,...

Poljupci su tvoji opasni i vreli,
poludjet će srce koliko te želi...
privlačiš me ludo, dajem sve od sebe...
ja ne želim ništa drugo želim samo TEBE!!!


MUŠKARCI SU KAO KOKOŠI, NEMAJU MOZGA,
A NOSE JAJA!!!

Oprosti što šutim dok sam s tobom i što mi lice
prekrivatuga, jer teško je ljubit usne koje je sinoć
ljubila DRUGA!!!!


OVA SLATKA PORUKA NAPISANA JE SLATKIM
SLOVIMA, SA SLATKOM NAMJEROM,U
SLATKOM TRENUTKU I MOŽE JE
DOBITI SAMO SLATKA OSOBA KAO ŠTO SI TI!!!




OČI SU TI IZDAJICE PLAVE SVAKU VIJEST MI PRIJE TEBE JAVE,
ONO STO MI TVOJE USNE ŠUTE...
GOVORE MI OČI DOK SE MUTE...


V-ečer je prošla,
O-pet će doći,
L-ijep je život,
I-on će proći.
M-nogo te volim,

T-o nije sve,
E-vo još jednom
volim te...









ovako izgleda tužna cura...a znam i ja tako nekada izgledati..i svaka cura, naravno..























haaaaaaaaaaa!!=)


a href="http://photobucket.com/images/you+and+me" target="_blank">you, me Pictures, Images and Photos

me yOu ! Pictures, Images and Photos


you me Pictures, Images and Photos


best Pictures, Images and Photos

friend Pictures, Images and Photos


lips Pictures, Images and Photos


lips Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

red lips Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

MA LIPS Pictures, Images and Photos

switching lips Pictures, Images and Photos

sparkle lips Pictures, Images and Photos

lips kiss Pictures, Images and Photos

lips Pictures, Images and Photos

flower Pictures, Images and Photos


ewo i tu...Bozic.. =D

PresentsPileCat Pictures, Images and Photos


christmas gift Pictures, Images and Photos

Gift Pictures, Images and Photos

ewo ljudeki i ovdje malo o ljubavi...pusa

I love you Pictures, Images and Photos

i love you Pictures, Images and Photos

i love you Pictures, Images and Photos

love Pictures, Images and Photos

petak, 10.10.2008.

ejjjjjjjjjjjjjjjjj......

eyy! ljudowi...kak ste?? ja sam ok..ovako sam ja provela moju praznik-srijedu..hehe..
prvo mi je je frendica iva kod koje smo išli rekla prek telfača da se moramo kod nje naći
u 11 h. srijeda..ja sam se probudila dvadeset do deset i baš tad mi je frendica koja isto to radi poslala por..
pitala me jel se trebamo naći kod ive u 11 tak neš.. ja sam rekla da i ona mi je poslala por da je kod i da
se nitko ne javlja na portafon ili tel..ona je tad bila u kauflandu..onda smo se svi skupili kod ive.
ukupno nas je bilo petero..ja, alena. iva. luka i luka..radili smo to 4 h.luka i luka su otišli oko tri a nas tri smo još to malo radile pa smo išle u megić..cijelo vrijeme smo se zezali..doma sam išla oko 4 ili 5 h.. i tak sam je ja provela.
bilo je ok i puno bolje nego kak sam ja mislila da će biti..i eto kak ste je vi proveli..?? sutra ću ići u kino sa
frendicom petrom ići ćemo gledati mama mia ili buntovnica u internetu ili neš treće još nezz..napokon idem u
kino cinestar nakon dugog vremeena..a u nedjelju ću možda ić ikod sestrične na roćkas..ona ima sedam god..
i presretna je što ide u školu..ona još nezz što je škola..zar nije tako??! heh...jučer smo te crteže ljepili dva školska sata sa profom iz hrv.. lijepo je ispalo..bila je tamo i moja raska i isto je pomagala... i tak kaj da još kažem..
e da puno hvala na kommovima..sam tak nastavite bum vratila i vraćati ću sve kommove kad stignem..
sam vi kommajte kao do sad..kaj radite ljudi..znam da pitam na kraju post ali nećete mi zamjeriti jel tak????
ja moram danas nap dz zato kaj još sutra moram učiti za testove i ispitivanja ali nemam tak puno za učiti kao kak znam učiti..inače svi koji ne znaju ja sam odlikašica , 5,0 ali NNNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMM nonononononoŠTREBERICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! namcornamcornamcornamcornonoI MOLIM VAS DA ME NE IZAZIVATE PREK KOMMAVA JER JA
SA I MODERNA I COOLyesyesyesyesyes ZA razliku od štrebera a to kaj ja želim znanje to je moja stvar sam da se zna.. i ono kaj sam nap u prošlom postu da imam problem..trenutno se ne mogu sjetiti njega..tak da budem onim ljudinma koje to zanima odgovorila kad se sjetim..znam da čudno zubozvući ali ja tu ne mogu niš..
eto ljudi za danas to je tozaliven.. bokićmah..pufa kisskommajte punoyes



| KomenTiraj mi! (54) | PriNtaj si | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.