Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv












Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



obuci me




Moji Momenti


ED
Q
CC
PPP
MM
-II-
NNDD
CT
MM
-II-
CD
WMM
SF
DC
LID
SA












































prazna soba i haljina
03.12.2008., srijeda



i think i know





- 02:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #
02.12.2008., utorak
pola tri je nocu a meni pada na pamet kako dugo nisam pisala ovdje i kako dugo nisam ubacila nesto poput:









i kako sam se izgubila kao vjetrom pokosena s polja, ovog polja i jos mnogih drugih polja i kako sam sad u stanju gdje ne znam koje polje da izaberem i kako sam zapravo jako dugo vec u tom stanju i kako se polako navikavam na njega i kako ce mi biti sve teze i teze napustiti to stand by polje sve dok se ne desi neki bam odjednom nesto novo i kako mi se zapravo mozda vec to i desava ali nisam ga jos svjesna i kako ja svo vrijeme kao da spavam i sanjam i kako sam postala potpuno slow motion, ja sama i sva u tome, blur efect ili whatever....couse this is my unated states of whateve.... pjevali smo ovo ljeto...



i ponovo ovo:









i uzbudjenju nikad kraja! i klicanje na nista, na ocekivanje!


i tolika zelja za zivotom. samo neka se ne ponovi vec sto se desilo jer nova uzbudjenja su jedina i jedinstvena i neponovljiva kao sto takvima i stara trebaju ostati.
i rado bih da pravila za mene ne postoje. to je pak nemoguce. a uzbudjenje je veliko na male stvari na jednu lijepu scenu ili rijec:





i razmisljam kako volim pustiti muziku u ovom postu onda kad je na nju red, prvo prvu ubacenu pjesmu pa onda drugu i kako je lijepo slusati kad se jedna te ista pjesma obnavlja i zvukovi joj se preklapaju polifonija i kako nakon dalje procitanog teksta volim pustiti sliku omiljenog mi filma dok i dalje dvije pjesme sviraju i onda ih zaustaviti i cuti tuzni zvuk klavira....
i kako jedino tako ovaj post ima smisla.... citati ga bez daha i slusati muziku bez daha i gledati slike bez daha....

i onda tu.. bi trebalo sve da stane.....










- 02:28 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>