četvrtak, 06.04.2006.

Povratnici u Islam: Salahuddin (Dario) – Hrvatska


Rođen sam 1987.godine i živim u istočnom dijelu Hrvatske.
Za sebe bih rekao da sam skoro cijelo djetinjstvo živio kao ateist, iako sam rođen kao katolik. Medjutim, kako su godine prolazile , shvatio sam da više ne mogu živjeti bez vjere. S obzirom da se Časnom Kur’anu kaže , ”U vjeru ne smije biti prisile” , tako sam i ja odlučio slijediti Allahov put i primiti Islam. Allah dobro zna što je dobro za nas i inshallah prepoznao sam svoj put prema Islamu.

Ime mi je Dario i nakon moje odluke da primim Islam uzeo sam ime Salahuddin, jer mislim da mi to ime pristaje s obzirom na značenje tog imena.

Upoznajem sve vise braće muslimana koji mi pomažu i moram reći kako mi je u početku bilo nevjerojatno koliko su muslimani spremni pomoći svojoj braći, sto često nisam iskusio u svojoj okolini dok sam živio kao nevjernik.

Moja obitelj ne zna da sam primio Islam, iako neslužbeno, ali nažalost znam da će na to negativno reagirati. To je sve rezultat sve više anti-islamski nastrojenih medija iz Zapadnog svijeta.

Čitao sam dosta knjiga o raznim religijama, ali nakon čitanja Kur’ana, knjige u kojoj sam našao toliko odgovora na sva moguća pitanja koja su me zanimala, ja sam odlučio izreći shehadet. Inshallah, izreći cu shehadet uskoro pred braćom muslimanima, jer još nisam imao prilike ići u džamiju.

Moram također reći kako sam postao bolja osoba u duhovnom smislu. Kao i mnogi moji vršnjaci, pio sam alkohol i pušio i nakon učenja o Islamu, riješio sam se tih poroka, što je dokaz da ako čovjek ima vjere svega što je loše se može riješiti. Nije lako biti tinejdžer u okolini koja misli tako loše o Islamu zbog medijske demonizacije Islama.

U katoličanstvu, ne vidim toliko veliku religioznost među mladima. Želim istaknuti mlade ljude s obzirom da sam i ja tinejdžer. Uz vjeru u Allaha dž.s. mladi čovjek može postati bolja osoba.

Želio bih istaknuti neke stvari zbog kojih mi je katoličanstvo,a i kršćanstvo općenito nelogično. Često sam se znao upitati prije ispovijedi u katoličkoj crkvi :
”Kako to da mi grijehe može oprostiti čovjek koji je griješan kao i ja?” I upravo zbog toga , bilo mi je malo i nelagodno ići na ispovijedi u katoličke crkve.
U Islamu nema posrednika, obraćamo se direktno Bogu.

Zatim, još jedna nelogičnost koju sam opazio. Uz razgovor sa mnogim katolicima, shvatio sam da često ni oni sami ne znaju u koga vjeruju. Dok mi neki govore kako je Isus zapravo Bog u ljudskom tijelu, drugi govore da je Božji Sin.
Dok kršćanu objasnite kako i Islam vrlo cijeni poslanika Isusa i kako svaki pravi musliman mora voljeti sve Božje poslanike, uvidite drukčiji izraz lica čovjeka koji je mislio sve loše o Islamu.

Ne-muslimanima je potrebno znanje o istinskom licu Islama. Najviše ljudi na svijetu prima Islam i to je pravi dokaz Islama kao snažne vjere u kojoj sam našao razlog i svrhu zivota. Sa svojih 18 godina, osjećam se ispunjen vjerom i zahvala pripada samo Allahu dž.š.

Allahu Akbar!

As-salamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuhu.

Salahuddin (18)

- 20:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>