Cursors

Čekam da ovaj broj uopće postane dvoznamenkast!!!
Free Hit Counters
Free Hit Counters





















Free Image Hosting at www.ImageShack.us






"Oprostiti ne znaci zaboraviti. jer kad bismo zaboravili ne bismo imali sto oprostiti"
Papa Ivan Pavao II.







Glazba koju slušam!
Pretežito slušam stari, dobri, domaći rock kao npr. Daleka obala(Ban je zakon), Crvena jabuka, Zabranjeno pušenje, Prljavo kazalište, Parni valjak, Jura Stublić i slično.Doduše nekad poslušam i koju stranu pijesmu, al kod mene je to rijetkost.I da, i ja mrzim narodnjake iako jednu vrstu glazbe ja ne stavljam u istu košaru s narodnjacima.





Daleka Obala - Di si ti

Da se žamor čuje ja ga
čuja ne bi
I pisma da se čuje
ja je ne bi čuja
I uvik kad sam takav ja
razmišljam o tebi,voljena
moja
A to je tako često
da i u snu se budim
I počet ču sam
sebe da kudin i da se
nazivam ludim
I počet ću da te
mrzim,voljena moja
I ne samo da ću
početi nego to i
ćinim
I reči ću
svima,ivi da te
ostavljam,da te mrzim
voljena moja,ljubavi
moja
Di si ti
Di si ti
Dok te moja ljubav
trai,samo kai
Di si ti
Di si ti
Dok te moja ljubav
treba,samo kaži,kaži
Di si ti
A zato ne tribaju ni
suze,ni
riči,psovke,poljupci ni
dar
nitko izgubit time ništa
neće jer nikad nismo
bili zaljubljeni par
Stihovi šta sada reka
sam ih tebi spontane su
riči
bez skice,bez kroja
I kažem ti naglas ono
šta kria sam u sebi
Očeš li biti voljena
moja
I na kraju te
molim,voljena moja
da nikome ne kažeš ni
riči,da šutiš
neka bude ovo mala tajna
moja i tvoja.



IMA NEŠTO OD SRCA DO SRCA

OČI TVOJE BOJE NADE
ZASPATI MI NE DAJU
ZADNJI KOMAD MIRA KRADE
TA SUZA NA JASTUKU

IMA RIJEČI KOJE BOLE
SKLONI IH SA USANA
KADA STVARI KRENU DOLE
SAMOĆA KRUG ZATVARA

IMA NEŠTO OD SRCA DO SRCA
NEKA TANKA NIT
KOJA ČINI NAŠE SNOVE
A NE DA SE DIRATI

TI SI MOJA RIJETKA PTICA
KAKO DA TE OSTAVIM
BEZ TVOG TIJELA, BEZ TVOG LICA
KAO DA NE POSTOJIM

IMA STVARI KOJE TREBAJU
A NIKAD SE NE DESE
NEKE DRUGE OPET NE DAJU
LAKO DA SE DOKU

-PrIčAm Ti PrIčU-

08.12.2005., četvrtak

Gotovina uhićen na kanarskim otocima !!!

Glavna haška tužiteljica Carla del Ponte objavila je danasu Beogradu da je hrvatski general Ante Gotovina uhićen dan ranije na Kanarskim otocima, doznaje se od njezine glasnogovornice Florence Hartmann.
Glavna tužiteljca Haškog tribunala zahvalila se španjolskim vlastima na akciji, ali i hrvatskim na suradnji te rekla da će Gotovina biti ubrzo isporučen Haškom tribunalu.

Hrvatski predsjednik Stjepan Mesić prošli je tjedan izjavio je da se general Ante Gotovina ne nalazi u Hrvatskoj i da bi se mogao skrivati u Africi ili Južnoj Americi.

Predsjednik Mesić kazao je da je potraga za Antom Gotovinom, optuženom za zločine na srpskim civilima 1995., hrvatske vlasti dovela do zaključka da se on više ne nalazi u zemlji piše britanski dnevnik.

Ante Gotovina je treća najtraženija osoba Haškog tribunala, a nalazi se u bijegu od 2001. godine. Gotovinu se tereti za organiziranje ubojstva barem 150 srpskih civila i protjerivanja još barem 150,000 drugih, nakon operacije Oluja 1995. godine.

Totalno sam se nado da ga neće uhitit, al eto jebiga i to se desilo!

- 15:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ovo je blog o svakidašnjim i nesvakidašjim problemima i neproblemima.Bit će ovdje i rječi o motorima jer su oni moja najdreža okupacija.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Nešto o meni!
Spol:Muško-naravno
Ime: još sam u potraz iza jednim
Godina: a evo već je 16.
Pohađam: gimnaziju, opću gimnaziju
Volim: Popit, igrat košarku,popit, radit na kompu,popit, izlazit van(izlazim prečesto),popit...
Ne volim: pa većinu svakidašnjih sranja,homoseksualce, a šta da si radim neću se ubit...
Moto: Heroji ne plaću
Horoskop:LAV


Bigoo.ws images for your blog


All for your blog! at bigoo.ws







Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Tu noc kad si se udavala


Tu noc kad si se udavala
Nitko ne zna zasto si plakala
Da li radi tamjana
Ili starih uspomena.
Tu noc kad si se udavala
Nitko ne zna zasto si plakala
Ili ti je kroz glavu proslo sve.


Tu noc kad si se udavala
Mene pijanog su odnijeli
Moji prijatelji, vjerni psi
Do jutra me tjesili
Da ima milion takvih kao sto si ti
I da cu te preboljeti.


Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je ...


Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.


Tu noc kad si se udavala
Meni kroz glavu proslo je
Tvoje smijesne za maturu haljine
Sandale boje mjesecine.

Postoje neki drugi svjetovi
Za nas bi bili rajski cvjetovi
O samo da si htjela pobjeci
Ovako stisni zube ne placi.



Zabranjeno pušenje: Možeš imat`moje tijelo


Gdje sam roden tu je sve sirotinja
Vuk je u nas domaća životinja
Škrta zemlja nikoga ne hrani
Da preživiš moraš radit vani

Šljakao sam ja u tudoj zemlji
Sanjao sam o voljenoj ženi
Sa arbajta kad bih doša doma
Gledao sam kako raste ona

Mislio sam sreću kupit novcem
Sredio sam stvar sa njenim ocem
Prenesoh je preko kućnog praga
Mislio sam da bit će moja draga

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Samo tijelo ništa mi ne znači
Kraj banhofa takve mogu naći
želio sam da me stvarno voli
Da joj ljubav nije aerobik

Kad je sa mnom da ne skriva pogled
Da ne gleda uvijek negdje pored
Zagrljeni kada zora sviće
Da budemo kao jedno biće

Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne

Nije mogla dugo da zanese
U nas nije bilo graje djece
Sporo su nam prolazili dani
Za večeru kad bi sjeli sami

Razboli se, Bog je mladu uze
Pamtim vječno njene zadnje suze
I šaptaje :"Ti si čovjek vrijedan,
Ali život... život,on je bijedan..."
Rekla mi je prvo veče, rekla mi je sve
Možeš imat moje tijelo, ali dušu ne