Image Hosted by ImageShack.us


< veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv





Procitajte...!


Kolko ste nas puta posjetili:

Free Website Counter




Kad ovo procitate obavezno dobro razmislite o tome!

"moj život je lijepo putovanje.
u mom kupeu ljudi dođu sjednu lijepo im je,
a to što neki od njih siđu na nekoj stanici
ne znaći da na povratku neće opet u njega ući.
tak da ne bi volio zapalit nikakav most iza sebe
nit ga srušit da se ne bi mogao jednog dana možda vratit."


Linkovi koj bi vam možda mogli koristiti...


Naše slike
Alojz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Evo mene idiota i Nikolina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I opet ja al sada s Mateom



Neke druge slike!!


15.02.2009., nedjelja

Evo proslo je oko 6 mjeseci od zadnjeg posta što je sramotno za mene i Alojza.. posto nitko vise nepise postove na blog evo ja sam odlucio uvesti malo alternative i napisati post! Stvari su se u zadnjih 6 mjeseci strasno promjenile...drustvo se raspalo na 100 djelova. Ja u Osijeku Alojz u Zagrebu...neke ljude koje sam prije poznavao vise ih neznam jer nisu nisu zasluzili da ih spominjem ili im se obracam..u Osijeku sam se dobro snasao kao sto je i Alojz u Zagrebu..et jucer je Alojz imao konflikt sa Irminim roditeljima...banananana!!! al valjda ce se to nekak sredit. Ja se eto danas u 5 vracam u osijek. Alojz je vec krenio. Pozdrav postenom narodu! "NISTA VISE NIJE ISTO, NIJE KAO STO JE BILO RANIJE, OSTAJE NAM SAMO BORBA, BORBA I SIJECANJE NA NEKO SRECNIJE VRIJEME"