Pozla Gora:
Pozla Gora je malo naselje u blizini Metkovića, koje pripada Općini Pojezerje u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Prema popisu stanovništva iz 2021. broji 46 stanovnika te 13 obiteljskih kućanstava.
Najčešća prezimena u Pozloj Gori su: Andačić, Bijelić, Čotić, Ćendo, Dominiković, Dropuljić, Grmoja, Gujinović, Jakić, Krstičević, Kežić, Mijoč, Senta, Šimunović, Vladimir.

UMRLI U NASEM KRAJU
Svi vi koji želite da pogledate stare župne knjige umrlih i rođenih naše župe možete pogledati na ovoj stranici:
ŽUPNE KNJIGE

pozlagora.blog.hr

11.05.2017., četvrtak

RODNA GRUDA

Nisam bio godinama
Al me stalno vuče želja
Obić svoju rodnu grudu
I grobnicu roditelja

Jučer dođe rodnoj kući
I nije mi bilo lako
Obrasla je sva u trnje
U samoći stoji tako

Sviju svojih ja se sjetim
Oca, majke, sestre, brata
Stalno gledam hoće li se
Otvoriti stara vrata

Hoćel izić stara majka
Koja mi se uvijek nada
Da zagrli sina svoga
I poljubi ko nekada

Nekad kuća bila puna
Igre, pjesme i veselja
Da se opet svi skupimo
Jedina je moja želja

Na čatrnji i sad kanta
S kojom se grabi voda
Da se može okrijepiti
Ko slučajno tuda hoda

K
ako niko ne dolazi
Kuća dobro još i stoji
Još su u njoj zaključani
Iz djetinjstva snovi moji

Oko kuće sve je isto
I pomalo sve se ruši
Kad to vidim suze krenu
I bol je u mojoj duši

Stihovi: Ivan Čuljak

- 19:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Flag Counter
Nedjeljko Ćendo Joza Šunja 16
Orebić

tel.020 713-545
mob.099 5661-486

email.
cendonedjeljko@gmail.com
ncendo@gmail.com
O blogu:
Blog prati događanja u mjestu, povijest, stanovništo, kao i druge zanimljivosti vezana uz Pozlu Goru i općenito Neretvanski kraj.
Ako imate nekakav prijedlog ili fotografiju, molim Vas kontaktirajte me. Hvala!

PROGNOZA VREMENA ZA POZLU GORU

KONOPAŠICE NA RADIO DELTI