Pozitivne Misli https://blog.dnevnik.hr/pozitivnemisli

četvrtak, 15.10.2009.

Litanije za dar poniznosti

Gospodine, smiluj se! Kriste, smiluj se! Gospodine, smiluj se!
Kriste, čuj nas! Kriste, usliši nas!
Oče nebeski Bože, smiluj nam se!
Sine, Otkupitelju svijeta Bože, smiluj nam se!
Duše sveti Bože, smiluj nam se!
Sveto Trojstvo jedan Bože, smiluj nam se!

Isuse blaga i ponizna srca, usliši me!

Od težnje za srećom, oslobodi me, Isuse!
Od težnje za mirom, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da mi bude lako, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da sve drugima ispripovijedam, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me vole, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me hvale, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me shvaćaju, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me traže, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me uzdižu iznad drugih, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me oslobode muka, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da me ne zaborave pitati, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da prihvaćaju moju riječ, oslobodi me, Isuse!
Od težnje da vide u meni samo dobro, oslobodi me, Isuse!
Od straha od neuspjeha, oslobodi me, Isuse!
Od straha od kritika, oslobodi me, Isuse!
Od straha od poteškoća, oslobodi me, Isuse!
Od straha od ponižavanja, oslobodi me, Isuse!
Od straha od ismijavanja, oslobodi me, Isuse!
Od straha od zaborava, oslobodi me, Isuse!
Od straha od nepravde, oslobodi me, Isuse!
Od straha od osude, oslobodi me, Isuse!
Od straha od klevete, oslobodi me, Isuse!
Od straha od pogrde, oslobodi me, Isuse!

Da druge više vole nego mene, molim Te, Isuse!
Da drugi rastu, a ja da se smanjujem, molim Te, Isuse!
Da druge pozivaju, a da mene stave na drugo mjesto, molim Te, Isuse!
Da druge hvale, a mene zaborave, molim Te, Isuse!
Da drugi budu sveti, a ja da znam vršiti Božju volju, molim Te, Isuse!

Želim milost dobro iskoristiti vrijeme koje si mi dao živjeti, usliši me, Isuse!
Želim milost izvršiti sve zadatke i nadići sve poteškoće s kojime se susrećem svakoga dana, usliši me, Isuse!
Želim milost podnositi sve teškoće i križeve koje donosi svakodnevnica, usliši me, Isuse!
Želim milost prihvatiti svoje slabosti iz kojih se treba podići, usliši me, Isuse!

Jaganjče Božji...

Isuse blaga i ponizna Srca učini srce naše po Srcu Svome!



Poniznost
Poniznost je: govoriti što manje o sebi, Ne miješati se u tuđe poslove,
Paziti da ne budemo znatiželjni,
Prihvaćati radosno protivljenja i ispravke,
Prelaziti preko tuđih pogrešaka,
Prihvaćati zanemarenost, zaborav i mržnju,
Ne tražiti da budemo posebno ljubljeni i prihvaćeni,
Odgovarati uljudno i kad smo izazvani,
Ne gaziti nikada ničije dostojanstvo,
Ne raspravljati ni onda kad imamo pravo,
Birati uvijek ono što je teže.
Majka Terezija

15.10.2009. u 23:27 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (8)
Lipanj 2009 (4)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (17)
Ožujak 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Sve ono sto se skupi, i jos malo vise....

Moja e-mail adresa:
pet.mar.cro@gmail.com






Free Hit Counter
Free Hit Counter