positive force

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
S obzirom na veliki broj tužnih priča koje nas okružuju odlučila sam stvoriti svoje malo carstvo pozitivnih vibracija i uspješnih primjera.

Linkovi
Pomozimo maloj Anji
Global Compact
Zajednica za društveno odgovorno poslovanje
IBLF
Pomak online - web magazine za društvenu odgovornost

Karakter Club

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ima još zainteresiranih?
Ukoliko mi se želite pridružiti i dodati koji zanimljivi tekst slobodno ga pošaljite na carola007@gmail.com

24.08.2007., petak

Nazad u stvarnost

Pozdrav svima!!!!

Eto mene nazad sa sunčanog Hvara. Moram priznati da je bilo prekrasno...pravo plandovanje i odmaranje. U potpunosti sam zamjenila dan za noć i izguštala se za narednih mjesec dana.

Ili ja imam moć pronalaska jeftinih kafića i restorana ili je cijela priča oko cijena u Hvaru bila toliko napuhana da mene cijene i nisu baš iznenadile. Da, veće su nego u drugim dijelovima Hrvatske, ali ako se makneš od najpopularnijih mjesta i protegneš noge naći češ iste cijene kao u Splitu i Zagrebu. Jedino su me noćni izlasci malo koštali...od upada u disko do pića...ali ruku na srce mogla sam i manje pitiparty

Naravno pred sam kraj pokupila sam virozu pa je ovaj tjedan na poslu bio jako bolanheadbang

U svakom slučaju, uspomene sa Hvara su prelijepe, pa sve one koji me znaju mogu samo zamisliti koliko se sada smješkam kada šećem ulicomsmijeh

Pozdrav dok malo ne raščistim glavu.
- 14:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.