positive force

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
S obzirom na veliki broj tužnih priča koje nas okružuju odlučila sam stvoriti svoje malo carstvo pozitivnih vibracija i uspješnih primjera.

Linkovi
Pomozimo maloj Anji
Global Compact
Zajednica za društveno odgovorno poslovanje
IBLF
Pomak online - web magazine za društvenu odgovornost

Karakter Club

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ima još zainteresiranih?
Ukoliko mi se želite pridružiti i dodati koji zanimljivi tekst slobodno ga pošaljite na carola007@gmail.com

15.05.2007., utorak

Počela maloprodaja biodizela !!!!

E ovaj me članak danas razveselio, samo mi je ostalo pitanje: Kad će to u ZG?


Auto Moto Nautika

Počela maloprodaja biodizela
Autor Marijan Malčević

Nedavni početak maloprodaje biodizela u tvorničkom krugu proizvođača Vitrexa u Virovitici te početak točenja mješavine biodizela i eurodizela na privatnoj benzinskoj crpki Akord kod Vrbovca aktualizirao je korištenje nove vrste goriva i podsjetio na obveze vezane uz biogoriva koje se nalaze pred državom te proizvođačima i trgovcima gorivima za motorna vozila.
Naime, Hrvatska će morati zadovoljiti europske propise koji predviđaju do 2010. godine minimalni udio biodizela od 5,75 posto u prometu goriva za motorna vozila, a do 2020. godine taj će udio morati biti barem 20 posto.

Prvu brojku treba dosegnuti za malo više od dvije i pol godine, a koliko smo daleko od toga, govori činjenica da se sadašnji udio ne mjeri u postocima, nego promilima. Trenutačno rade samo dvije tvornice biodizela (Modibit u Ozlju i Vitrex u Virovitici) s kapacitetom od oko 35.000 tona godišnje, a potrebno je doseći proizvodnju od 157.000 tona.



- 13:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.05.2007., petak

Veću glupost nisam do sada čula!!!!

Iako sam rekla da je ovaj blog samo o pozitivnim stvarima, ova me najprije toliko razveselila da sam ju odmah išla pročitati, a onda toliko razljutila da sam ju morala komentirati. Dakle oni koji me znaju, svjesni su da znam što je ekološka proizvodnja i da još uvijek emotivno reagiram na neke očite gluposti na tom području. Ovaj članak našla sam u Manager.hr-u (Večernji list) i dokaz je kako se pojedinci lako mogu povesti za ludim obećanjima.

Upotrebom nebulizatora, zajedno sa stručnjacima Veterinarskog fakulteta u Zagrebu, na čelu s dr. Hrvojem Mazijom, razvili smo ekopile, novi proizvod na hrvatskom, ali i svjetskom tržištu. Jednodnevnom piletu obrađenom sustavom nebulizacije nije potrebno nikakvo cijepljenje ni dodatno liječenje, čime dobivamo utovljeno pile bez primjene ikakvih kemikalija.

Meso peradi uzgojeno na ovaj način proizvođaču omogućuje dobivanje znaka ekološke proizvodnje, čime se postiže veća cijena i povoljniji status na tržištu kaže Zvjezdan Kičeec, direktor slavonskobrodske veterinarske stanice Argus, najveće komercijalne valionice jednodnevne peradi u Hrvatskoj. U njihovim je pogonima prije nepunih mjesec dana prvi put u svijetu u komercijalnim uvjetima postavljen nebulizator, uređaj koji predstavlja tehnološki vrh u svjetskoj peradarskoj proizvodnji.


HMMM, koliko ja poznajem zakon o ekološkoj proizvodnji nisam baš sigurna u ove izjave da će dobiti znak.


Ovo je prvi put da se nebulizator, uređaj koji cjepivo raspršuje u mikronske čestice te kroz pluća jednodnevne peradi osigurava imunitet na zarazne bolesti, koristi u komercijalnim uvjetima.


Čekaj malo, sada opet govorimo o cjepivu, a koliko ja znam to nije dozvoljeno u ekološkoj poljoprivredi!!!
Da mi je samo vidjeti tko će njima dati znak "ekopile"!
- 16:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.