< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Moj blogić

trabunjat ću o svemu i svakome po malo


-lav sam po horoskopu
-bavim se rukometom; golmanica sam-br 12!
-obožavam rukomet, skijanje i nogomet
-Barcelona je klub koji obožavam, što se tiče nogometa i rukometa
-najgradovi su mi Cannes, Monaco i Monte Carlo, dobro i Barcelona
-a gradić u kojem ja obitavam se zove Karlovac
--a četvrt se zove REPUBLIKA OF RAKOVAC

You Are Sunshine

Soothing and calm
You are often held up by others as the ideal
But too much of you, and they'll get burned

You are best known for: your warmth

Your dominant state: connecting
What Type of Weather Are You?



Ljudi koji su u mojem životu sve- Moja LJubav, Sanja. Nana, Sara.... Volim vas!



Kolko vas ima, jebote kolko va




Free Website Counter
Free Website Counter



i like to loooooooook :)

everybody's foolcool
moja mucicasmokin
Apokalipsablabla
Anonimna mala brineta :)
Penny
posebno djevojčezujo
Čikita
Validanaughty
Zanimljiv blogićsmijeh
Banijanackiss
Klodicathumbup
Rudlava malasmijeh
Kirshnablabla
Penellope
Šojaticaburninmadparty
Tenacerek
Mrkvica kiss
Plava je-pa što onda??? nut
Rafy mah
Vrag s licem anđela burninmad
Rea bang
Tina

Sjećanja


Stare ruže na stolu stoje,
Nepročitane stranice knjige
mjesece broje...

Moja sjećanja...

U ormaru još je stari poklon,
Ona prazna rama.
Čeka tvoju sliku,
A ja još uvijek sama!

Čekam sjećanja...

Kao uveli cvijet s kojeg
zadnja latica pada,
Kao tužna priča
koja nema kraja...

Sjećanja...

Kao proljetna kiša,
Kao magla u noći,
Čekam, gledam...
Hoćeš li doći?

Ostaju mi sjećanja...

Ostavljena sam ovdje,
Da te volim.
Dok me bude,
Dok postojim...

GOTOVO JE....

Sutra će možda biti kasno!
Kasno za nas, kasno za sve...

Sutra kad se probudiš
možda shvatiš kako je kad sve izgubiš!
Smeđe oči moje više nisu tvoje;
Sve si izgubio, izdao me...
Povratka nema!

Sutra...kad sjetiš me se bit će kasno,
kasno za nas, kasno za sve!
Sutra kad zaspiš, sjeti se mene...
Zamisli topli dodir i reci tiho: "Gotovo je!"


ODLAZIM

Neću više slušat priče tvoje
danas odlazim!
Ostavljam te!
Shvati, gotovo je..

Svaki dan nova laž
Zar misliš da je lako?
Zar misliš da je lako
voljeti i trpiti?
Ne, nije...
Za mene više nije!

Odlazim, idem,
gdje nećeš me naći!

Neću, ne želim te više,
više kraj sebe!

Svaki dan nova bol!
Svaki dan novo opravdanje!
Zar misliš da je lako?
Nije... odlazim!



Hari Mata Hari - Lejla

Niz polje vjetar miriše
i bol me prati kao sjena
da l' negdje za mnom uzdišeš
gdje si od mene sakrivena

U kosu stavi ruzmarin
i jedan cvijet kraj sadrvana
Lejla, zar bi mogla ti
drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme

Ako te sutra zaprose
znaj tamo neću biti ja
lako se tuge oproste
al' samo ljubav nikada
zar bi mogla ti drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme
ja odlazim k'o da sam kriv
što voljeh onu koju ne smijem



GLEDAM U DALJINU

Gledam u daljinu i smijem se.
Smijem se od sreće.
Ono što je daleko, čini
se itekako blizu.

Ono što je drugima nestvarno,
meni je stvarno.

Kad drugi plaču, ja se smijem.
Gledam u daljinu i smijem se.

Smijem se nesreći u lice,
smijem se tuzi.
Smijem se prošlosti!

Gledam u daljinu i smijem se..
Da, sretna sam...
Smijem se...
Smijem se...
U daljini sam i smijem se!



VOLIM TE

Ako sutra moje oči se ne otvore
Ako ne stignem reći ti sve
Znaj da volim te!

Ako me nova zora ne probudi,
Poslušaj što će reći ti ljudi:
"Zauvijek u srcu nosit će te
Voljeti nikad prestati neće!"

Ako za mene sutra ne svane,
Ako ne ugledam bjelinu dana,
Bijelu ružu baci na lijes,
Nemoj skriti suze, tužna sam i ja
Što Bog me uze...

Poljubi ružu k'o što bi mene,
Ne dopusti da naša ljubav uvene.
Iako me nema,iako nisam tu,
Zamisli me u svom naručju.

Jer, ako sutra nikad ne svane,
Ako moje oči se ne otvore,
Ako ne stignem reći ti sve,
Znaj, VOLIM TE!

PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

srijeda, 12.09.2007.

hahaaha

Ovaj frajer će vam se sigurno dopasti!

Ovo je istinita priča o grčkom vjenčanju koje je nedavno održano u gradu Astoria,
država New York. O njemu su pisale i lokalne novine, a čak ga je i Jay Leno spomenuo
u svom talk showu. Bilo je to veliko vjenčanje s oko 600 uzvanika. Na prijemu,
nakon samog čina vjenčanja, mladoženja je izašao na pozornicu i na
mikrofon se obratio uzvanicima. Rekao je da se želi svima zahvaliti na
dolasku - a mnogi su doputovali čak iz Grčke - i pruženoj podršci na
početku nihova zajedničkog života. Posebno se želio zahvaliti svojoj i
mladenkinoj obitelji, kao i svome puncu zato im je omogućio tako
veličanstven prijem. U znak zahvalnosti svima, za sve je pripremio
poseban poklon. S donje strane stolice svih uzvanika, uključujući i
mladence, nalazila se zaljepljena kuverta. Rekao je da je to poklon od
njega i pozvao ih da je otvore. U svakoj luksuznoj omotnici (izrađenoj od
debelog papira oker boje od manila vlakana) nalazila se fotografija na
sjajnom papiru dimenzija 20 x 25 cm njegove novovjenčane supruge kako se
ševi s kumom. Mladoženja je u njih počeo sumnjati još prije nekoliko
tjedana i unajmio privatnog detektiva da ih prati. Nakon što je neko
vrijeme stajao u tišini i nekoliko minuta gledao reakcije uzvanika,
obratio se zaprepaštenoj gomili rekavši im: "Odoh ja, a vi nastavite
slaviti s tom kurvetinom." Sutradan ujutro razvrgnuo je brak.

Većina ljudi otkazala bi vjenčanje istog trena nakon što bi doznali da
ih je partner prevario, ali ovaj frajer je nastavio paradu kao da je sve
u najboljem redu.


Njegova osveta:

Mladenkini roditelji platili su 92.000 $ za vjenčanje i prijem oko 600
uzvanika, a najbolje od svega, ukaljao je ugled mladenke i kuma pred 600
prijatelja i članova obitelji. Tip ima muda velika kao crkvena zvona.
Mislite li da bi od ovoga mogli napraviti "neprocjenjivu" reklamu za
MasterCard?

Pokušajmo!

1. Fancy prijem za 600 uzvanika " 92.000 $
2. Fotografije s vjenčanja da se događaj ovjekovječi " 4.000 $
Vjenčanje
1. 2-tjedno luksuzno bračno putovanje na otok Mikonos (Grčka) " 8.500
2. Pogled na izraz lica sviju uzvanika kad su vidjeli fotografiju
neprocjenjivo!

Postoje stvari koje se ne mogu platiti novcem.
Za sve ostalo tu je MASTERCARD.


FUNERAL SPEECH OF THE YEAR
Maria is a devoted wife: She gets married and has 17 children.......
Soon after the last child is born, her husband dies.....A few weeks later she remarried, and over the following years has another 22 children with her second husband......After the last child is born her second husband also dies......
Within a month Maria is engaged to be married for the third time.......Unfortunately, she becomes very ill and dies.
At her funeral the priest looks tenderly at Maria as she lies in her coffin, he looks up to heaven and says: "At last they are finally together".
A man standing next to the priest asks, "Excuse me, Father, but do you mean Maria and her first husband, or Maria and her second husband?"
The priest replied "I mean her legs".

|komentiraj 9| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.