< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Moj blogić

trabunjat ću o svemu i svakome po malo


-lav sam po horoskopu
-bavim se rukometom; golmanica sam-br 12!
-obožavam rukomet, skijanje i nogomet
-Barcelona je klub koji obožavam, što se tiče nogometa i rukometa
-najgradovi su mi Cannes, Monaco i Monte Carlo, dobro i Barcelona
-a gradić u kojem ja obitavam se zove Karlovac
--a četvrt se zove REPUBLIKA OF RAKOVAC

You Are Sunshine

Soothing and calm
You are often held up by others as the ideal
But too much of you, and they'll get burned

You are best known for: your warmth

Your dominant state: connecting
What Type of Weather Are You?



Ljudi koji su u mojem životu sve- Moja LJubav, Sanja. Nana, Sara.... Volim vas!



Kolko vas ima, jebote kolko va




Free Website Counter
Free Website Counter



i like to loooooooook :)

everybody's foolcool
moja mucicasmokin
Apokalipsablabla
Anonimna mala brineta :)
Penny
posebno djevojčezujo
Čikita
Validanaughty
Zanimljiv blogićsmijeh
Banijanackiss
Klodicathumbup
Rudlava malasmijeh
Kirshnablabla
Penellope
Šojaticaburninmadparty
Tenacerek
Mrkvica kiss
Plava je-pa što onda??? nut
Rafy mah
Vrag s licem anđela burninmad
Rea bang
Tina

Sjećanja


Stare ruže na stolu stoje,
Nepročitane stranice knjige
mjesece broje...

Moja sjećanja...

U ormaru još je stari poklon,
Ona prazna rama.
Čeka tvoju sliku,
A ja još uvijek sama!

Čekam sjećanja...

Kao uveli cvijet s kojeg
zadnja latica pada,
Kao tužna priča
koja nema kraja...

Sjećanja...

Kao proljetna kiša,
Kao magla u noći,
Čekam, gledam...
Hoćeš li doći?

Ostaju mi sjećanja...

Ostavljena sam ovdje,
Da te volim.
Dok me bude,
Dok postojim...

GOTOVO JE....

Sutra će možda biti kasno!
Kasno za nas, kasno za sve...

Sutra kad se probudiš
možda shvatiš kako je kad sve izgubiš!
Smeđe oči moje više nisu tvoje;
Sve si izgubio, izdao me...
Povratka nema!

Sutra...kad sjetiš me se bit će kasno,
kasno za nas, kasno za sve!
Sutra kad zaspiš, sjeti se mene...
Zamisli topli dodir i reci tiho: "Gotovo je!"


ODLAZIM

Neću više slušat priče tvoje
danas odlazim!
Ostavljam te!
Shvati, gotovo je..

Svaki dan nova laž
Zar misliš da je lako?
Zar misliš da je lako
voljeti i trpiti?
Ne, nije...
Za mene više nije!

Odlazim, idem,
gdje nećeš me naći!

Neću, ne želim te više,
više kraj sebe!

Svaki dan nova bol!
Svaki dan novo opravdanje!
Zar misliš da je lako?
Nije... odlazim!



Hari Mata Hari - Lejla

Niz polje vjetar miriše
i bol me prati kao sjena
da l' negdje za mnom uzdišeš
gdje si od mene sakrivena

U kosu stavi ruzmarin
i jedan cvijet kraj sadrvana
Lejla, zar bi mogla ti
drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme

Ako te sutra zaprose
znaj tamo neću biti ja
lako se tuge oproste
al' samo ljubav nikada
zar bi mogla ti drugog voljeti

Golube, moj golube
nosi joj suze mjesto pjesme
ja odlazim k'o da sam kriv
što voljeh onu koju ne smijem



GLEDAM U DALJINU

Gledam u daljinu i smijem se.
Smijem se od sreće.
Ono što je daleko, čini
se itekako blizu.

Ono što je drugima nestvarno,
meni je stvarno.

Kad drugi plaču, ja se smijem.
Gledam u daljinu i smijem se.

Smijem se nesreći u lice,
smijem se tuzi.
Smijem se prošlosti!

Gledam u daljinu i smijem se..
Da, sretna sam...
Smijem se...
Smijem se...
U daljini sam i smijem se!



VOLIM TE

Ako sutra moje oči se ne otvore
Ako ne stignem reći ti sve
Znaj da volim te!

Ako me nova zora ne probudi,
Poslušaj što će reći ti ljudi:
"Zauvijek u srcu nosit će te
Voljeti nikad prestati neće!"

Ako za mene sutra ne svane,
Ako ne ugledam bjelinu dana,
Bijelu ružu baci na lijes,
Nemoj skriti suze, tužna sam i ja
Što Bog me uze...

Poljubi ružu k'o što bi mene,
Ne dopusti da naša ljubav uvene.
Iako me nema,iako nisam tu,
Zamisli me u svom naručju.

Jer, ako sutra nikad ne svane,
Ako moje oči se ne otvore,
Ako ne stignem reći ti sve,
Znaj, VOLIM TE!

PPlayful
EExcellent
TTame
RRelaxing
AAmorous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

ponedjeljak, 26.03.2007.

I'M FEELING ALL OUT OF MY ELEMENT

Kriza. Jad. Bijeda. Nemoć. Strah. Neiskustvo. Zbunjenost. Što se događa? Pitam se, ali nekako mi nema odgovora trenutno. Sumnja. Nepovjerenje. Zašto? Ne znam. Kako dalje? Nema više motivacije. Želim odustati. Ali opet, to nisam ja. Ja se nikad ne predajem. Ne predajem. Ali stavrno ne vidim više smisao u svom trudu. Želim od svega i od svih dignut ruke. Povući se daleko od svih i nestati. Neka me nitko ništa ne pita. Jer ne znam ni sama kako bi im dala odgovore. Ne znam ih ni sama. Možda ih i ne želim znati. Sreća se pretvara u ne sigurnost.

Na polju hladne kiše padaju.

Neka padaju, neka nestane sve iz mene. Samo želim jednu stvar. Biti u nečemu dobra. To jest ne u nečemu, samo u jednoj stvari. Ali ne ide mi.tj ide mi, ali ne mogu to iskazati. Nikako. Žalosno. Teško je biti sam u nekim stvarima. Želim odustati. To mi se mota već neko vrijeme po glavu. Čemu trud? Zašto bih ja plakala? I ovako je većini nekako svejedno. Ali meni nije. Ja ne volim gubiti. Volim biti u svemu najbolja. Ali meni najmiliji ponekad nemaju vjere u mene. Teško je čuti od nekoga “da nisi dovoljno dobar”. Preteško kad to izgovori bitna osoba u tvom životu. Od kada sam čula tu rečenicu, želim se maknuti. Ali opet, vuče me neka želja da dokažem da vrijedim. Jer vrijedim. Nisam od onih koji se lagano povuku. Ali ovaj put je teško. Pokušavam izdržati i stvarno ću se truditi da izdržim, ako ne zbog nikog, onda zbog moje mame. Ona vjeruje u mene. Bar misli. I tako ću misliti dok se ne uvjerim u suprotno. Obećajem svima da ću još pokušati. Nadam se da će ići.

I na kraju, žao mi je ako neki (vjerojatno većina) ne skuže post. Ja ga kužim i znam što sam htjela reći. Neki možda skuže o čemu pričam. I samo vas molim da ne pomišljate kako razmišljam o samoubojstvu, jer ja na to nikad ne pomišljam. Previše volim svoj život i cijenim ona male sitnice u njemu. A ovaj post je posvećen samo jednom segmentu moga života s kojim nisam previše zadovoljna. I da, nema veze s ljubavi. Tu je recimo sve ok.




|komentiraj 32| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.